dan kun je op de schaatsen gaan
Een kring rond maan,
de vorst van de baan
Is om de maan geen rand,
dan houdt het weer nog langer stand.
Als een donkere stralenkrans de maan omringt,
volgt een maand vol neerslag of bewolking.
dit vanavond maar even in de gaten houden!!! haha
http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/2734667/snotpegel.html
Ondertussen trouwens weer zonnig, boven de zee nog wel wat wolkenvelden. Maar gaan weer voor een schitterende zonsondergang boven de witte bollenvelden
Ik vind dit eerder een slecht teken, wanhopige poging tot meer publiciteit
Idd
Vraag me af of de friezen hier op zitten te wachten......
En weet je welk gevoel bij mij ook wel overheerst? Als het nu niet komt, komt het nooit. Waarom? Geen idee!
Haha, denk misschien eens aan het feit dat dit de eerste officiële koudegolf is in 15 jaar perioden als deze worden zeldzaam!
En weet je welk gevoel bij mij ook wel overheerst? Als het nu niet komt, komt het nooit. Waarom? Geen idee!
Dat zijn ook Friezen he, negatief denken;) Als het nu niet komt komt het nooit meer;)
Ik weet niet of deze perioden zeldzaam worden
Voor hetzelfde geld volgend jaar weer een tocht
Is niks over te zeggen.........
Donderdag middag lichte dooi volgens de nieuwste Gfs,btje sneeuw en later op de dag weer vorst.
Baan schoon vegen en alles komt goed | Gewijzigd: 7 februari 2012, 17:24 uur, door albalinda
Helemaal eens, belachelijk.. Ik geloof niet, maar hun passen zich dan maar voor de verandering een keer aan ons aan:) Als het zondag kan, dan moeten we hem ook door laten gaan, zou god ook gewild hebben;)
Nou ja ze moeten zich wel aanpassen kijk maar naar alle winkelketens die tegenwoordig op zondag open tot bijna elke zondag aan toe. Maar zo is de moderne maatschappij nu eenmaal. (OT)
ja, zowel donderdag, vrijdag en zaterdagochtend onder -10°C in Friesland denk ik zo, ook zondagochtend nog matige vorst, verder enkel donderdag een graadje boven 0 en dan ja zondag...
Ik weet niet hoeveel ijs groeit in een nacht met strenge vorst maar er komen er zeker nog 3 deze week! | Gewijzigd: 7 februari 2012, 17:33 uur, door jones