Kort Samengevat,alles boven de lijn Sneek-Bolsward zal woensdag 15cm hebben met de vooruitzichten van nu en het word dus ontiegelijk spannend alles daar onder en met de dooi.
Was net 1 of andere Hollywood film. Vet!
Weet je zeker dat het voor de route is? Hij vloog eerder vanmiddag ook al over ons huis naar het ijsselmeer richting het noorden. niet echt route daaro!
Ik hoor nu wel het verhaal dat er toch mogelijk iemand vermist wordt tussen Molkwerum en Bolsward, ik weet het niet...
http://nos.nl/video/338000-binnenlands-wee...ruari-2012.html
Hij is ook hier in Harlingen en in Dokkum gesignaleerd.
Heeft dus waarschijnlijk wel met de route te maken.
Ik zag 'm uit Hindeloopen komen. Toen het IJsselmeer. Daarna achter bij ons langs en richting Bolsward.
Ik hoop dat ze een beetje het IJsselmeer verkennen. Dat lijkt mij een mooie oplossing.
Ik wil morgen helpen bij Stavoren en Molkwerum, ik heb alleen een klein kind waardoor ik een beetje aan huis zit. Zo jammer, ik wil graag nog meer bijdrage leveren.
( Modje, kan je deze berichten samenvoegen? Weet niet hoe ik die quote erin krijg. Thanks en excuus )
Ze hebben al gezegd dat ze daar geen rekening mee houden tenzij er een net zo goed alternatief is. Mocht zondag een ijsdag zijn en het maandag licht dooien dan wordt gewoon voor de zaterdag of zondag gekozen.
Heeft dus waarschijnlijk wel met de route te maken.
in sneek is ook een helikopter gesingaleerd vloog over de zwette
morgen denk ik ook even helpen met vegen op de geeuw nog meer vrijwillegers om negen uur? | Gewijzigd: 6 februari 2012, 20:47 uur, door steffantje