Was net 1 of andere Hollywood film. Vet!
NOS was ook met heli op pad geweest zag ik in het journaal.
http://www.omropfryslan.nl/elfstedentochtwebcam
Haha
Net tikte iemand Piet aan en ging die vuilnisman in dat oranjepak erachter proberen aan te rennen
Was net 1 of andere Hollywood film. Vet!
Haha, klopt die ging hier net overheen, ik zag hem ook
nu alleen nog in friesland opklaren
@ hierboven ja klopt die vliegt hier ook al een paar dagen rond samen met wat vliegtuigjes | Gewijzigd: 6 februari 2012, 19:31 uur, door nielslwder
dat er sneeuw lig en vorst nog in de grond zit
met een beetje uitstraling vriest het die nacht nog.
en dan? zondag overdag schaatsen? lijkt me niet zo verstandig lijkt me.. een beetje dooi kan, maar 4 a 5 graden gaat het wel wat hard (je moet er bij nadenken dat niet iedereen binnen 7 uur de tocht kan rijden) een hele dag dooi zorgt ervoor dat het ijs dat kantje boord aan dik genoeg is voor zoveel mensen dat het dan te dun is.. Maar ik zei het net ook al in winter discussie topic, het is nog maar maandag mensen!
Hoe ziet de rest van de week eruit?
Ha, mijn CSI helikopter.
De rest Strakke Ooster,blijft goed tot zondag.
kijken wat de rest van de leden doet,laat die bij gods gratie alsjeblieft onder de 0 zitten
csi choper xD
t' mag dan wel 11 graden vriezen nu, maar ook de nieuwe ECMWF komt met invallende dooi vanaf zondag. #Elfstedentocht
Citaat van KJW, maandag 6 februari 2012, 19:24 uur Die ***** depressie bij noord scandanavië, die ver***** het waarsschijnlijk allemaal. Als we nou maar tot en met maandag vorst hebben... dan komt die tocht er tenminste. 144h gaat cruciaal zijn. Weinig hoop op iets moois....
Ik snap je de-enthousiasme, maar wat mij betreft mag je een beetje op je woorden letten. | Gewijzigd: 6 februari 2012, 20:17 uur, door Tyshane
Zijn toch wel meer die geld hebben gezet op geen elfstedentocht?
Lekker egoïstische instelling....