dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ik duimduimduimduim.
De nieuwe GFS tot nu toe zal het niet aan liggen in ieder geval...met name vannacht bittere kou, dit wordt echt duimen, please laat pas volgende week dinsdag/woensdag die dooi komen. | Gewijzigd: 6 februari 2012, 11:23 uur, door JanKoudum
Als dat het geval is, gaan we het gewoon redden verwacht ik.
Nu is het van belang dat ze dat klotermeer over kunnen.
Dan is de vraag, word er wel op zondag gereden? In 97 hadden, ze ook over. Zaterdag of na het weekend.
trouwens gfs gaat wel voor dooi overdag donderdag in friesland en omgeving.
das niet zo erg, het ijs smelt niet meteen weg. en een beejte water op het ijs vult de scheuren weer mooi, dus niet eens zo gek 1 dagje dooi, als het daarna maar weer streng gaat vriezen!
De eerste dagen 60-70 % kans op het aanhouden van het koude en meest droge weer, maar ook 30-40% kans op overgang naar minder koud weer met grotere neerslagkansen. Daarna wordt de verwachting erg onzeker.
De eerste dagen 60-70 % kans op het aanhouden van het koude en meest droge weer, maar ook 30-40% kans op overgang naar minder koud weer met grotere neerslagkansen. Daarna wordt de verwachting erg onzeker.
Dit is gebaseerd op 12h Ec van gisteren.
Update:Gfs dooi zondag helft van het land(onder andere friesland) | Gewijzigd: 6 februari 2012, 11:35 uur, door winter=fijnweer
er is nu zoveel belangstelling! en als het ijs dik genoeg is 15 cm! dan zullen ze hem echt niet tegen houden de tocht als maandag de voorspellingen dooi zijn! plus ze kijken ook al naar een andere route om slechte stukken kunnen teontwijken
goed teken toch? ze doen hun best! ik zeg zondag 12-02-1212
Volgens mij wordt er geen 11-Steden gereden op `n zondag!
Dit vanuit respect voor de zondagsrust. Maar kan het mis hebben hoor...