Ok,hopelijk een paar toch nog wat strengere nachtvorsten dan
idd moet het wel flink onderuit gaan nog komende week.
Volgens EC dooi na de 11e.. Op Long term forecast op YR.no is de laatse run alweer in cijfers uitgedrukt.
Hopen dat de andere modellen er anders over denken. Anders wordt het krap.
Volgens EC dooi na de 11e.. Op Long term forecast op YR.no is de laatse run alweer in cijfers uitgedrukt.
Hopen dat de andere modellen er anders over denken. Anders wordt het krap.
Denk wel dat we het reden,al kijk je nou naar GFS begint de dooi maandag.
maandag moet er wel genoeg inzitten
en met in het achterhoofd dat je er van uit moet gaan dan ec-oper waarschijnlijk als een van de weinige boven in zit
*misschien dat een mod dit berichtje met mijn vorige kan samenvoegen, sorry!
Goedemorgen, ben er ook al ff
ZOJUIST:
Een Elfstedentocht is nog ver weg. Dat blijkt uit een belronde door Omrop Fryslân onder een aantal rayonhoofden. Gemiddeld is een ijsdikte van gemiddeld 15 centimeter vereist voor een Elfstedentocht. Op veel plekken op de route ligt nu nog maar 3 centimter.
8| | Gewijzigd: 6 februari 2012, 09:18 uur, door TornadoCowboy
8|
Hopelijk zijn dat metingen van gisteren overdag,vannacht moet er toch weer aardig wat bijgekomen zijn
is er een maximum aantal kluunkilometers?
maar als ik hoor van op een plek 10 cm gemeten en een paar meter verder toch door het ijs zakken, dan denk ik dat Unox weel een jaar mutsenopslag mag blijven huren. wat ik dan weer wel een prettige bijkomstigheid vind. | Gewijzigd: 6 februari 2012, 09:44 uur, door jcroon
Ik ben een echte Fries, maar nu schaam ik me dood. Ik snap niet waarom ze nu al een persconferentie geven.
Als ik zo hoor krijgen we nog langs geen Elfstedentocht.
(Hoe kun je je zelf voor schut zetten).
Ze zetten zichzelf niet voor schut.
Ze zetten de mensen gewoon weer even met de beide beentjes op de grond.