maar dat ze de tocht al gaan schuiven zegt mij genoeg!
IT GIET OAN!!!!!!!! en ik weet het nu wel zeker ze zullen echt niet voor niks de tocht schoonvegen!!!
Waar heb je gehoord dan dat 'ze' gaan vegen? Lijkt mij een logisch besluit hoor, dat terzijde.
piets weer op sbs hij praate met de rayon in ijlst veeg auto die bijna 20 jaar in de schuur heeft gestaan stond ook al op het ijs
ze halen zoveel mogelijk sneeuw van het ijs!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
maar dat zegt van mij al genoeg en sneeuwschuiver auto was er ook al..
traject sneek ijlst is een probleem punt de geeuw (geloof ik) is ijs nog zwak maar 7 cm ongeveer
it ken krek .
of
it ken net
dat is bij ons beide van zelfde betekenis..
wat bij een fries net kan..kan bij ons krek wel
Ik zet in op 14-2...
?????????????????
Helemaal geen dooi
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Helemaal geen dooi
Vanaaf maandag dan. Standvastige westcirculatie. Ach het is de pubrun en lange termijn, dus niet betrouwbaar.
Ik zou als elfstedenbestuur er wel naar streven die tocht er zo snel mogelijk er te krijgen, voor het zelfde is er volgende week standvastige dooi en is de kans er weg. Als het vrijdag, zaterdag of zondag kan moet je het altijd doen.
Elfstedentocht 1985 trouwens ook met dooi gereden | Gewijzigd: 6 februari 2012, 00:05 uur, door jones
Enkel GFS rest zit vrij laag om van dooi te spreken.
GFS heeft de laatste dagen alleen maar gezwabberd,ik zeg dat het niet gaat dooien en de winter na het weekend aanhoud.
Durf ik een krat bier op te zetten!
GFS is inderdaad heeel flauw bezig , al vind ik persoonlijk dooi fijner maar zou graag in mijn leventje nog een elfstedentocht, mee willen maken | Gewijzigd: 6 februari 2012, 00:09 uur, door TornadoCowboy