dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Hier linkje over smeltringen dat heeft het zelfde rondings effect alleen een subtiel andere oorzaak.
| Gewijzigd: 3 februari 2012, 13:29 uur, door Picobyte
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
haarpring die heb ik zeveel gezien op de buienradar....
hier ik ook 2 foto's van.
heefd te maken met weersomstandigheden kan van alles zijn.
google maar even op haarpring.
staat er van alles wat te beketenen kan zijn. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 14:31 uur, door Bliksem87
hier ik ook 2 foto's van.
heefd te maken met weersomstandigheden kan van alles zijn.
google maar even op haarpring.
staat er van alles wat te beketenen kan zijn.
Het heeft wel met weersomstandigheden te maken maar bij mijn weten niet met haarp. Als je tenminste doelt op dat controversiële project om weer en klimaat te beïnvloeden... Via de link van Picobyte kan je lezen wat dat is en waardoor het komt.
thnx
ga ik kijken...