Lelystad staat tot nu toe nog op een gemiddelde etmaaltemperatuur van -17 dus ben benieuwd of ze het vast kunnen houden tot vannacht 1 uur..
Hoe zit het trouwens met de belgische temperaturen, houden jullie ook hellmannetjes bij net zoals wij doen, wat zijn de records in belgie etc (ja ik ben te lui om het op te zoeken )
Waar doe jij mee vooruit kijken dan?
Ja in Lelystad is het goed prijs qua temps, ook vandaag de koudste plek gebleven.
| Gewijzigd: 4 februari 2012, 16:46 uur, door Tyshane
Laat me raden waarmee jij vooruit kijkt.....buienradar???
Nee heel het gebied lost op
Maandag/dinsdag wel veel kans!! | Gewijzigd: 4 februari 2012, 17:07 uur, door Stefanv
Hoe zit het trouwens met de belgische temperaturen, houden jullie ook hellmannetjes bij net zoals wij doen, wat zijn de records in belgie etc (ja ik ben te lui om het op te zoeken )
Dan gaan ze wel vasthouden denk ik. Het is daar de hele dag al het koudst en wordt alleen maar kouder straks boven de sneeuw denk/hoop ik.
Met dat laatste doe je je zelf te kort vind ik. Want de lijst van Hellmannetjes ziet er niet bepaald uit als door iemand gemaakt die lui is
Ja, Limburg heeft al wel sneeuw gehad maar hier niet.
Vorige week lag het sneeuwgebied over Zuid/Midden-Limburg en ik woonde nét ten noordelijk van de sneeuwgrens.
En gisteren heeft het hier ook niks gesneeuwd.
Ooh ja er zal veel sneeuw onderweg zijn, maar het gaat er om waar het gebied Nederland binnen trekt, en hoe ver het het land in kan trekken. Daar is nogal wat discussie over tussen de modellen onderling.