Volgens mij mogen we toch wel stellen dat vandaag één van de mooiste winterdagen is die je kunt hebben.
...
Dit is een winterdag om nooit te vergeten. Ik had zo'n schitterende dag echt niet meer verwacht!
Ik ben het helemaal met je eens! Het is een winterdag voor in de boekjes. Mooi verhaal en schitterende foto's ook...
Tja het kaartje laat het zien, dus geen kwestie van geloven. Zo maar eens zien wat de nieuwe run ons gaat brengen!
| Gewijzigd: 4 februari 2012, 16:18 uur, door Tyshane
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
......... Ik had zo'n schitterende dag echt niet meer verwacht!
Prachtig verhaal en schitterende foto's!
als ik de tijdzone doe kom ik uit op 8 uur of meer uur sneeuw in het midden/westen , zie ik dat goed ?
kan niet op deze winter | Gewijzigd: 4 februari 2012, 16:19 uur, door rick87
kan niet op deze winter
't is wel vreemd dat er dan op het kaartje aangegeven staat dat er nauwelijks sneeuw zal vallen in het westen/midden. Vooral het noorden krijgt sneeuw. We zullen de volgende run af moeten wachten of daar hetzelfde uitkomt.
Kan hoor het Noorden!
Die storing zal iedergeval stuk lopen waardoor het meest avtieve gebied het Noorden aan kan doet. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 16:36 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Dit is een winterdag om nooit te vergeten. Ik had zo'n schitterende dag echt niet meer verwacht!
Prachtige foto's !!! En inderdaad een hele mooie wereld nu, mag van mij altijd zo blijven
....................................................
ben zo vrij geweest om de een na laatste foto maar als achtergrond te gebruiken
kan wel..naja weer weste het minst, of niets, zijn we al gewend
Volgens mij mogen we toch wel stellen dat vandaag één van de mooiste winterdagen is die je kunt hebben.
Om de mooie dag compleet te maken, zou een Noorderlicht waarneming top zijn!
Jammer genoeg zit dat er niet in aurora forecast
kan wel..naja weer weste het minst, of niets, zijn we al gewend
Hoezo weer, hier is gisteren 0,5cm gevallen Het midden van België heeft meer geluk, het westen en oosten van België vallen een beetje uit de boot.
Een kleine verschuiving naar beneden en het westen krijgt de volle laag.
Een kleine verschuiving naar boven en bijna niemand krijgt iets