Er moet mij toch iets van het hart. Er wordt nu geklaagd, dat er teveel offtopic wordt gegaan en aan de andere kant, dat er op een kinderachtige manier geveegd wordt. Wij, als crew, hebben er zelf voor gekozen om moderator te zijn op onweer-online. Dit doen we altijd met veel plezier. Echter om continu nu te moeten lezen, dat we het allemaal niet goed doen - op wat voor manier dan ook - schiet er bij mij in het verkeerde keelgat. Zeker als de kritiek van mensen komt, die weinig online zijn en niet in de gaten hebben dat we met het splitsen van de topic tegemoet zijn gekomen aan de vele vragen, die door de leden zelf gesteld zijn. Met andere woorden: we luisteren naar wat jullie willen en dan is het weer niet goed??? Beetje flauw om dan na 1 dag, terwijl er duidelijk aangegeven is, dat het een proef is, gelijk alles af te schieten.
De crew is bijna 24/7 aanwezig om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Let wel: het is nog steeds een AMATEUR site en geen commerciële site. Mochten jullie kritiek op ons manier van handelen hebben. Schroom dan niet om een pm te sturen, maar blijkbaar is die drempel te eng.
We kunnen het niet iedereen naar de zin maken helaas, maar we doen ons uiterste best.
Marga
Ik vind dat jullie goed bezig zijn, een dikke (koude ) pluim waard.
WOWWW!!! Dit is echt een ongelooflijk mooi filmpje van de poolsneeuw!
Bij deze wil ik de beheerders en dergelijke die betrokken zijn bij dit forum geen pluimen in de reet steken en andersom wil ik niet overkomen als een hielen-likkertje naar de beheerders toe!
Maar mijn grote complimenten voor dit forum/Informatie/Aantal bezoekers het goede beheer en het voortbestaan van dit Forum! En het plezier die hier goed te vinden is!
Cheers
Mee eens, vannacht was het hier behalve berekoud ook beregezellig!
ik zie niet op een model ik denk dat op basis van de radarbeelden van europa
@wimB ik denk niet dat het tot daar kan komen hoor,gelukkig want anders ging het dooien | Gewijzigd: 4 februari 2012, 13:47 uur, door Jens
http://sneeuwverwachting.sneeuwhoogte.nl/w...ok_alpenlanden#
Daar komt de polartsunami | Gewijzigd: 4 februari 2012, 13:52 uur, door Reutel
Klopt geen (sneeuw)bal van !
Osdorp Amsterdam west meet 11 cm.
Overigens :" de zon heeft al veel kracht en ondanks de nog lage temperaturen (-6.C) smelt de sneeuw.
Verder prachtig plaatje vanmorgen
Overigens mijn verontschuldigingen voor de FOUTE winterverwachting voor deze maand.
Ik had dit echt niet meer verwacht, zo zie je maar weer. Goede les voor volgende winter alhoewel,
eigenwijs als ik ben kom ik volgende winter toch weer met een verwachting . | Gewijzigd: 4 februari 2012, 13:56 uur, door sneeuwschuiver
zie het zo elke keer als je een verwachting maakt kom je steeds verder en uiteindelijk heb je het (redelijk) goed
het si gewoon onvoorspelbaar ! | Gewijzigd: 4 februari 2012, 14:04 uur, door Sanwa
Ik hoorde via m'n moeder (die luistert altijd naar PP) dat de windkracht morgen 6 kan zijn, dus dan wordt het snijdend koud met die temp. onder 0...
Niemand ???
Overigens nog steeds strenge vorst in Lelystad
dank alvast Gr Bart
Even nog op basis van de 00z run / knmi guidance 48 uur:
Noordelijke Noordzee nog Z/ZO 7, morgen 8 en mogelijk zelfs 9. Vanaf zondagnacht boven zee Z/Zo 6-7 op nadering van de occlusie.
Ik heb van jou nog geen inhoudelijke bijdrage gezien. Dus staak je kritiek naar anderen en neem je eigen advies ter harte!
| Gewijzigd: 4 februari 2012, 14:10 uur, door Tyshane
Overigens nog steeds strenge vorst in Lelystad
Ik weet niet waar het meetinstrument staat,maar is een en al asfalt rondom Schiphol.
Ik liep net over mijn worteldoek,is ook zwart en voelde gewoon de stralingswarmte
Edit; Gfs voor t N/O van 14.00 u gemiddeld onder 0 t/m de 14de | Gewijzigd: 4 februari 2012, 14:14 uur, door albalinda