haha daar ben ik op vakantie geweest is best een grote kreek
Er moet mij toch iets van het hart. Er wordt nu geklaagd, dat er teveel offtopic wordt gegaan en aan de andere kant, dat er op een kinderachtige manier geveegd wordt. Wij, als crew, hebben er zelf voor gekozen om moderator te zijn op onweer-online. Dit doen we altijd met veel plezier. Echter om continu nu te moeten lezen, dat we het allemaal niet goed doen - op wat voor manier dan ook - schiet er bij mij in het verkeerde keelgat. Zeker als de kritiek van mensen komt, die weinig online zijn en niet in de gaten hebben dat we met het splitsen van de topic tegemoet zijn gekomen aan de vele vragen, die door de leden zelf gesteld zijn. Met andere woorden: we luisteren naar wat jullie willen en dan is het weer niet goed??? Beetje flauw om dan na 1 dag, terwijl er duidelijk aangegeven is, dat het een proef is, gelijk alles af te schieten.
De crew is bijna 24/7 aanwezig om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Let wel: het is nog steeds een AMATEUR site en geen commerciële site. Mochten jullie kritiek op ons manier van handelen hebben. Schroom dan niet om een pm te sturen, maar blijkbaar is die drempel te eng.
We kunnen het niet iedereen naar de zin maken helaas, maar we doen ons uiterste best.
Marga
Mijn volledige medewerking heb je uiteraard, echter Pm's en mails worden beslist niet beantwoord weet ik na diverse pogingen.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Cheers
Volgens mij is onweer-online het op 1 na grootste forum ter wereld, op een spaans forum na dat ruim 16000 leden heeft:
http://foro.tiempo.com/
Zeiden ze 2 of 3 jaar terug ook,viel er 60 cm sneeuw in Grooningen Drenthe. Sneeuw storing die bleef hangen,kon geen kant op. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 13:30 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
we zitten net 0.01 onder het record,denk niet dat het zo zal blijven.
maar als bijvoorbeeld de kaarten van gfs kloppen en het tot de 15de door vriest is een plaatsje in de top 10 niet ondenkbaar
Weet je iets voor de grens/west-oostvlaanderen?
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Geven niet veel aan momenteel. Maar kan altijd veranderen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Optimale bevestiging dat we aan iets bijzonders bezig zijn, en blijven.
Daarover is Uitvoer 00z weer eensgezind.
Situatie blijft tot en met as maandag nog redelijk fragiel (zie 1e kaart), met westelijke hoogtestoringen heel dichtbij en hierdoor morgen en ook maandag in het uiterste westen kans op lichte sneeuw.
Verder deze dagen zonnige perioden en zeer koud, met minima min -10/-20 C en overdag onder de minus 5 C op veel plaatsen.
Daarna, de rest van volgende week, herstelt de krachtige (noordoostelijke) blokkade zich weer, minimaal t/m volgend weekend.
Ronald de Wilt
Je vergeet Friesland.
Daar woonde ik.. maar het bleef maar sneeuwen, lag uiteindelijk enorm veel sneeuw!
Daar woonde ik.. maar het bleef maar sneeuwen, lag uiteindelijk enorm veel sneeuw!
Oowjah Friesland hoort er ook bij. (Nee flauw grapje) maar dat was inderdaad een aardige vracht!