Dooiaanval? Net vertelde jij me nog wijs dat het in het westen winter zou blijven.
Ja blijft het ook, maar alle sneeuwfronten zijn in feite dooiaanvallen, die dan voorlopig niet slagen maar wel sneeuw achterlaten.
Blijft het ook
Is de mislukte dooiaanval waar we enkele dagen geleden over spraken.
Alleen is het de vraag in hoeverre het neerslag geeft.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Net even wezen kijken, oh oh wat ligt het er toch PRACHTIG bij.
Bomen zijn gewoon is mooi om te zien;)
Heb wat foto's, zal ik straks is op me lappie zetten.
Nou, kanaal uitgeprobeerd hier(Utrecht), kon goed lopen, geen gekraak alleen precies in het midden durfde ik het nog niet aan, was volgens mij ook de eerste:p
Nog 2 nachtjes en dan gaan we hopelijk schaatsen erop!
En in het zonnetje is het gewoon lekker:)
En voor de kenners weer, het spaarne in Haarlem is helemaal dichtgevroren
Dit is in 1997 voor het laatst gebeurt
Maak kun je er ook op lopen? '97 wel....
Exact!
Dat zou ik nog niet doen
Heb er wel met 1 voet op gestaan en gestampt maar kwam er niet door.
Maar ik hield me wel vast aan een loopbruggetje
Maar je ziet wel duidelijk dat het nog zwak is.
Maar wie weet komende dagen | Gewijzigd: 4 februari 2012, 12:31 uur, door smarkie
....tenzij ze uit het oosten of noorden komen. Woensdag wellicht weer een uit het oosten
Gister.....Ook niks aan de hand,jah kort even.
Maar als er een front doorbreekt vanuit het Westen of Zuid-westen tja grote kans dat die meestal wel goed slagen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Maar als er een front doorbreekt vanuit het Westen of Zuid-westen tja grote kans dat die meestal wel goed slagen.
maar deze kou geeft zich niet zomaar gewonnen
morgen komt er zo 1tje uit het westen .
veel kans van slagen blijkt dit alsnog niet te hebben.
Zeker na de sneeuwval gaat het alleen nog maar over huis en tuin thermometer temperaturen, hoeveel sneeuw er ligt en schaatsen.
Sinds het nieuwe systeem paar dagen terug zijn er niet eerder zoweinig opbouwende voorspellingen gedaan.
De temperaturen kaart was daarentegen een plaatsvervanger die zo'n beetje in elke post tevoorschijn kwam.
Middels anders websites heb ik begrepen dat het mogelijk gaat sneeuwen van de week. Misschien dat we ons daar op richten ipv de boven genoemde criteria?
Hoe ziet het er uit voor de komende dagen, wat zeggen de kaarten over koude dan wel sneeuwval.
Hoe ziet de KT, LT eruit?
Moeten we echt serieus onze info van zeer beknopte tweets afhalen?
Dat het koud is en vriest weten we nu wel, maar waar het om gaat ontbreekt big time.
Gr, Floris
Hoe ziet het er uit voor de komende dagen, wat zeggen de kaarten over koude dan wel sneeuwval.
Dat het koud is en vriest weten we nu wel, maar waar het om gaat ontbreekt big time.
Gr, Floris
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...31210&st=80 | Gewijzigd: 4 februari 2012, 12:38 uur, door smarkie
Zeker na de sneeuwval gaat het alleen nog maar over huis en tuin thermometer temperaturen, hoeveel sneeuw er ligt en schaatsen.
Sinds het nieuwe systeem paar dagen terug zijn er niet eerder zoweinig opbouwende voorspellingen gedaan.
De temperaturen kaart was daarentegen een plaatsvervanger die zo'n beetje in elke post tevoorschijn kwam.
Middels anders websites heb ik begrepen dat het mogelijk gaat sneeuwen van de week. Misschien dat we ons daar op richten ipv de boven genoemde criteria?
Gr, Floris
Dat vind ik ook.. KT ziet er goed uit, LT van GFS minder(weer vollop positief) tot volgend weekend zie ik toch wel vorst, eigenlijk zit het allemaal goed, sneeuwkansjes ook nog
Er moet mij toch iets van het hart. Er wordt nu geklaagd, dat er teveel offtopic wordt gegaan en aan de andere kant, dat er op een kinderachtige manier geveegd wordt. Wij, als crew, hebben er zelf voor gekozen om moderator te zijn op onweer-online. Dit doen we altijd met veel plezier. Echter om continu nu te moeten lezen, dat we het allemaal niet goed doen - op wat voor manier dan ook - schiet er bij mij in het verkeerde keelgat. Zeker als de kritiek van mensen komt, die weinig online zijn en niet in de gaten hebben dat we met het splitsen van de topic tegemoet zijn gekomen aan de vele vragen, die door de leden zelf gesteld zijn. Met andere woorden: we luisteren naar wat jullie willen en dan is het weer niet goed??? Beetje flauw om dan na 1 dag, terwijl er duidelijk aangegeven is, dat het een proef is, gelijk alles af te schieten.
De crew is bijna 24/7 aanwezig om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Let wel: het is nog steeds een AMATEUR site en geen commerciële site. Mochten jullie kritiek op ons manier van handelen hebben. Schroom dan niet om een pm te sturen, maar blijkbaar is die drempel te eng.
We kunnen het niet iedereen naar de zin maken helaas, maar we doen ons uiterste best.
Marga
Kijk even als je wil naar het speciale ontworpen topic voor de 11-steden tocht. Staat de nodige informatie in.