ze zullen vandaag daarmee toch wel stevig aan de gang gaan,niet?
Er is hier een speciaal forum voor de Elfstedentocht!
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=31792
Daar mag ik toch wel mijn mening over verkondigen, ik zelf weet dat het winter is,maar was meer reactie van de andere.
Snappie.
Wat mijn persoonlijke mening is over de winter is niet van belang denk ik.
Zo en nu ontopic
Bovendien bedoelde ik niet mensen die oud, zwak, ziek of misselijk zijn.
Ik doel op mensen die niets maar dan ook niets mankeren en hoop nu verder on-topic te blijven!!
dus wij naar het park, komt er in ene uit het niets een losse husky aanvliegen gelukkig begon mijn hond al met speelbuigingen maken waardoor het op dollen in de sneeuw uitliep maar oooh wat een lol had die husky.
ik heb haar maar even op buurtlink gezet met waar ze rondloopt kon dr niet te pakken krijgen ik hoop dr bazen wel...
hier nog 8 cm sneeuw en +/_ -9 C
en een hele blije hulpgolden die voor husky studeert
wat mij wel opviel is dat er een laagje glitter op de sneeuw ligt is dit poolsneeuw? of is het zo hard vastgevroren dat er glitters op liggen?
Hier ook nog steeds, het is zo mooi.
Ook ik kan me niet herinneren wanneer ik dit voor het laatst gezien heb.
Allemaal zilveren kleine vlokjes als je tegen de zon in kijkt.
Wat ik in de bomen zie waar de zon op schijnt is zo mogelijk nog mooier. Het lijken wel kleine hallogeen lampjes in de vorm van een diamant, heel apart! Ze schitteren oogverblindend.
Op dit moment nog data van 126 stations, dit loopt op.
Daarmee zal ook de betrouwbaarheid toenemen.
Je kunt dus niet direct al de conclusie trekken dat het kaartje niet klopt.
Klopt...gemiddelden!
En voor de kenners weer, het spaarne in Haarlem is helemaal dichtgevroren
Dit is in 1997 voor het laatst gebeurt
Leuk , hopelijk over paar dagen schaatsen daar, zo van schalkwijk(europavaart - put van vink) via spaarne stad in
Ik denk dat men eens serieus moet gaan kijken naar de kans dat de Elfstedentocht er wel eens ZOU kunnen komen. Wel afhankelijk van of er neerslag gaat vallen of niet. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 11:47 uur, door koen17
...Dan had je waarschijnlijk óf je handschoenen vergeten, óf de verkeerde soort aangetrokken!
Hoe ben je dan terug komen fietsen met die "bevroren" handen???
Voorstel: we openen er ook nog een "bevroren handen topic" erbij
Over luchtfoto's gesproken; Er gingen hier zojuist 2 luchtballonnen over. Wat zullen die mensen een mooi uitzicht hebben. Maar wel koud!
Hey ik zie het die is nu helemaal weg? Waarom zou dat zijn. Nu dus helemaal geen info? Of juist straks een vette update!
Marga: Laten we het op laatste houden | Gewijzigd: 4 februari 2012, 12:27 uur, door Marga
Mijn broertje is vandaag met een plaatselijke luchtfotograaf mee! Die komt ongetwijfeld ook met mooie foto's thuis
Komt later weer terug als er update is
1 tot 3 pagina's terug staat het aangegeven.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.