Inderdaad! dat zag ik net ook! als sneeuwliefhebber word je hier toch weer vrolijk van!
Oh wacht donderdag lijkt er ook wat aan te komen! vanuit het noordoosten, oostzee blijft maar voeren. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 11:23 uur, door BacciB
of mensen die last van hun gewrichten hebben, jij denkt alleen og iedereen heeft zijn plezier.
Hoop dat je dat ook begrijpt.
Laat het hier maar bij
ikzelf, maar ik heb minder last van deze kou dan van vochtig weer! En natuurlijk is er altijd wel iets vervelends of voor iemand iets vervelends maar laat mensen toch lekker enthousiast zijn!! Dit is een wintertopic, met alle respect, maar als je dit niet leuk vindt, want doe je dan hier?
ik reageerde op iemand anders zijn bericht, dat hij niet kon voorstellen dat mensen er niet van konden genieten.
Daar mag ik toch wel mijn mening over verkondigen, ik zelf weet dat het winter is,maar was meer reactie van de andere.
Snappie.
Wat mijn persoonlijke mening is over de winter is niet van belang denk ik.
Zo en nu ontopic
Mensen die lacherig deden over de term horrorwinter 2011-2012 hoor of zie je nu niet.
Dit is echt onzin, kom dan met bronnen waar zij dat schrijven. En onder die horrorwinter (haat die term) werd iets heel anders verstaan, daar kan ik nu nog steeds hartelijk om lachen.
Volgens het KNMI 6cm.
Let ook even op de VOORLOPIGE data.
Op dit moment nog data van 126 stations, dit loopt op.
Daarmee zal ook de betrouwbaarheid toenemen.
Je kunt dus niet direct al de conclusie trekken dat het kaartje niet klopt.
ja idd XD een weekje vorst en het is gelijk een horror winter??? nog niet eens een elfstedentocht dusja...
een nacht valt alles goed en extreem lage temperaturen maar bij lange na nog geen horror winter en dat wordt het ook niet meer;)
Op dit moment nog data van 126 stations, dit loopt op.
Daarmee zal ook de betrouwbaarheid toenemen.
Je kunt dus niet direct al de conclusie trekken dat het kaartje niet klopt.
Plus dat het metingen van de stations zijn, kan plaatselijk gewoon veel schelen
En voor de kenners weer, het spaarne in Haarlem is helemaal dichtgevroren
Dit is in 1997 voor het laatst gebeurt
Edit Marga: knip... ende zucht
10 cm kan kloppen in Amersfoort! Al lijkt het op sommige plekken meer te zijn.
Maar god, wat prachtig allemaal | Gewijzigd: 4 februari 2012, 12:25 uur, door Marga