Ik heb het filmpje+foto in Picasa webalbum gezet: https://picasaweb.google.com/11704243790567...gCJXMwLjRtP2qQA
In de bomen lijken enorme diamante opgehangen te zijn. Om tien uur nog -14 op de buitenthermometer.
Alle forumleden een onwijs mooie dag gewenst: geniet ervan! Hier moet iedereen toch blij van worden?!
(Kan niet begrijpen dat er mensen zijn die dit weer vervloeken.....)
Hulste - 1-2cm sneeuw
Avelgem 1cm sneeuw
Izegem(waar ik woon) 2-3 cm sneeuw
Het mocht meer maar ben er blij mee! nu nog een -9 graden voelt wel warmer aan dan andere dagen.
En hier -14 geweest! Dat voor westen belgie! En zie -20'igers in nederland .. De winter heeft het al goed gemaakt voor mij als het nog eventjes blijft duren ! | Gewijzigd: 4 februari 2012, 11:08 uur, door Gilleeesss
Ook hier zie ik iets wat ook op sneeuw lijkt bij een heldere hemel.
Het is een spectaculair gezicht, allemaal ijskristallen dansen in de lucht als je tegen de zon in kijkt. Het schittert, zo mooi!
Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad poolsneeuw is?
In de bomen lijken enorme diamante opgehangen te zijn. Om tien uur nog -14 op de buitenthermometer.
Alle forumleden een onwijs mooie dag gewenst: geniet ervan! Hier moet iedereen toch blij van worden?!
(Kan niet begrijpen dat er mensen zijn die dit weer vervloeken.....)
jazeker weten, jij hebt zeker geen familie die Reuma of Artrose hebben ?
of mensen die last van hun gewrichten hebben, jij denkt alleen og iedereen heeft zijn plezier.
Hoop dat je dat ook begrijpt.
Laat het hier maar bij
of mensen die last van hun gewrichten hebben, jij denkt alleen og iedereen heeft zijn plezier.
Hoop dat je dat ook begrijpt.
Laat het hier maar bij
Sterker nog, ja ja, ik heb dat zelf: warm aankleden! Thermo-ondergoed aan en bij kurkdroog weer geen last, als je je lichaam maar goed beschermt tegen de kou en het binnen lekker warm stookt!
Zelfs binnen minder dan 40% luchtvochtigheid. Nu voel ik me goed!!
Citaat van akitaina, zaterdag 4 februari 2012, 11:09 uur jazeker weten, jij hebt zeker geen familie die Reuma of Artrose hebben ?
Ik heb zelf reumatische klachten en ook artrose, maar vind dit weer fantastisch! Voorzichtig aan doen, dat wel, maar ook een trigger juist om naar buiten te gaan om te bewegen, wat juist goed is met dit soort klachten. Gedoseerd, dat wel.
Mensen die lacherig deden over de term horrorwinter 2011-2012 hoor of zie je nu niet.
Volgens mij lag dat iets genuanceerder, lol! Maar dit is toch redelijk richting de term 'horror'.
| Gewijzigd: 4 februari 2012, 11:15 uur, door Tyshane
genieten!!!!!!!!!!!!!
Ik ga zo sleeen met mijn dochter en natuurlijk een mooie sneeuwpop maken.
Ook ik heb een vorm van reuma, maar laat dat de pret niet bederven!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Mensen die lacherig deden over de term horrorwinter 2011-2012 hoor of zie je nu niet.
ik heb ook al meerdere malen aangegeven dat ik uit ervaring wist,dat meeste winters pas in januari begonnen,en net als nu het geval is,dan ook zelfs heftig kunnen zijn.
over een tig aantal jaren zullen diezelfde mensen die dit niet geloofde dit ook weer aan andere door kunnen geven .
laten we er allemaal van proberen te genieten en ondertussen begrijpen/niet vergeten dat voor vele mensen deze kou niet zo gewenst is ivm gezondheid.
elk mooi ding heeft ook weer nadelen voor andere mensen..
Jan noch Johann hebben dit nooit gezegd. Voorts is het nog lang geen horrorwinter. Tot op heden zelfs nog een zachte winter. Waarschijnlijk zal winter 2011- 2012 als normale winter in de boeken gaan. Als we geluk hebben als koude winter, maar dan moet er nog flink wat vorst komen.
Edit: Anders kijk hier ff | Gewijzigd: 4 februari 2012, 11:26 uur, door zwoof