Dat heeft ie zeker want hij is adviseur van de Elfsteden commissie liet ie weten in de uitzending gisteren
Uitzending 3 feb. (vanaf ong. 15 min)
tadaa...
http://www.knmi.nl/cms/content/40575/poolsneeuw
Zie het ook, heel mooi met het zonnetje.. Het glinstert
GFS laat weer aardige #sneeuwbom zien aanstaande maandag
La Bomba
Mooi, ben er weer klaar voor
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Neuh... geen idee, ik heb gezien dat ze die dingen in Zweden ook gebruiken om sneeuw te ruimen. Maar daar werkt alles iets beter dan in ons ontwikkelingslandje Kijk maar naar de treinen daar, die ploegen gewoon door één meter sneeuw heen.
kaartjes staan in een ander topic
elstedentocht ook weer in een ander topic
zie ik af en toe ook een tweet voorbij komen
euhhhh ???? dat gaat hem niet worden hoor op deze manier
Als je hier al wat langer was geweest had je meer begrip gehad. Deze structuur komt de overzichtelijkheid zeer ten goede.
kaartjes staan in een ander topic
elstedentocht ook weer in een ander topic
zie ik af en toe ook een tweet voorbij komen
euhhhh ???? dat gaat hem niet worden hoor op deze manier
Wel mee eens hoor. Verrekte lastig om telkens over te schakelen naar een ander topic. Gewoon 1 wintertopic met de verwachting kaarten/ pluim op de eerste blz. net als in het verleden vond ik toch het beste werken.
Bron Belgie weerbericht en rtl 4 nieuws.
Alleen kust gebieden beetje sneeuw.
Ken hier dat beetje wegsmelten wat er nog ligt, en weer eens fatsoenlijk met de honden lopen.
Beesten kunnen ook niet rennen alles is bevroren en voor je het weet zwikken ze net als ouderen hun heupen.
Ik vind sneeuw niet erg maar dan wel veel sneeuw zoals vorigjaar, beetje sneeuw wordt al snel ijs.
En dan heb je snel gladheid op stoepen
Gelukkig is dit disccusie forum en mag iedereen zijn mening geven he
Dat is zeker niet normaal te noemen.
Daarbij een hele hoge luchtdruk (boven de 1040 hPa), dat is nog net geen record maar het scheelt nog maar 3 hPa.
Wie weet gaat we dit vandaag toch halen en dat wordt de zaterdag 4 februari zeker een onvergetelijke meteorologische dag.
De NS heeft dit weekend ook wat te doen want er moeten nog wel wat wisseltjes gangklaar gemaakt worden.
Gisterenavond op het journaal kreeg de directeur van de NS een ongenadig pak slaag van Sascha de Boer.
Geweldig goed gedaan. E.e.a. heeft toch zeker met het weer te maken en op overmacht beroepen is toch wel erg simpel gesteld door de NS (en ProRail).
Poolsneeuw is alsof er duizenden ijsnaaldjes naar beneden vallen, met de mooiste kleuren in de onbewolkte lucht... Bijna net zo lekker als s**s | Gewijzigd: 4 februari 2012, 09:51 uur, door Reutel
Edit: en voor de kenners, zover ik kon zien in de mist is het spaarne bevroren, maar kon het midden niet goed zien.
Cool (of moet ik zeggen KOEL!), dat komt niet vaak voor! (ik ken het spaarne, kom daar uit de buurt )
Uitsneeuwende mist is iets anders dan poolsneeuw... Bij poolsneeuw is het onbewolkt, dus ook geen mist