Edit Marga: KNIP
Gaat wel goedkomen Joep, de bovenlucht is al vrij helder en de mist hang vooral laag. Volgens mij tegen de -19 geweest in Alphen vannacht. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 09:46 uur, door Marga
weet er iemand trouwens wat dat sneeuwgebiedje in het noorden gaat doen het lijkt langzaaam naar het zuiden te komen
blijft daar hangen
als ik naar gfs kaartje kijk krijgen we weer sneeuw...
Gisteren trok alles, ook volgens HiRLAM nog langs NL. Zou leuk zijn als jou kaartjes werkelijkheid worden, alleen de NS directeuren zullen het er warm van krijgen
ja, gisteravond rond 10 uur heeft iemand op dit forum het nog getest, en het werkte. Blader maar eens een bladzijde of 10 terug.
wow wat een heerlijke B-I-Z-A-R-R-E kou buiten, net even een sigaretje gestoomd onder het genot van een buitentemperatuur van -18,8 graadjes op mijn weerstation! Ondanks het berenvel dat ik aanhad en de fleecetrui eronder voelde het toch aan als een regelrechte diepvries! Geweldig om mee te maken!
Op het moment dat ik door de mist reed zag ik van boven af me voorruit gewoon bevriezen
Ziet er wel allemaal heel gaaf uit in de mist
Bewolkt, mistig en lichte regen
-17.2°C
dit staat er op o-o
hoe kan het daar nou regenen?of klopt dat niet?
Zal vast en zeker een foutje zijn, nergens in de wereld zal het regegen met -15.
Bewolkt, mistig en lichte regen
-17.2°C
dit staat er op o-o
hoe kan het daar nou regenen?of klopt dat niet?
Is uit sneeuwende mist, had ik net ook.
Edit: en voor de kenners, zover ik kon zien in de mist is het spaarne bevroren, maar kon het midden niet goed zien. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 08:51 uur, door smarkie