Hier sluit ik me geheel bij aan, dank voor de soepelheid Mark, het was gezellig allen en slaap warm!
(kan niet opscheppen in deze kou)
vriezen er nu echt wel vanaf
zit in een goed geisoleerde woning maar voel stralings kou achter in de woonkamer van de glazen gevel.
weltruste allemaal en veel plezier morgen.
vermeld er wel even bij hoe groot je woonkamer is,dan hebben we ook een beetje een idee!
Citaat van thunderfreak, zaterdag 4 februari 2012, 1:55 uur Vergeet ik niet zomaar.....Ik plaatst ze juist ook van de zomer als er een nacht is die niet onder de 24 graden komt met als titel ''Weet je nog''
De eerste x 30 graden vorig jaar, meen ik. Gewoon 50 graadjes verschil met de buitentemp nu! Weet je nog...
Tis heerlijk buiten, gisteren voelde het toch een stuk kouder aan met die wind. Gevoelstemp -20 voelt veel kouder aan dan echt -20 zonder wind!
Pluimgrafieken zien er voor ons winterliefhebbers prima uit, een eventuele opleving van de temperatuur richting de 0 graden wordt vooralsnog steeds uitgesteld, en naar mijn verwachting zal dat ook nog wel even zo blijven. Dit wordt een zeer memorabele maand als je het mij vraagt!
Op weerplaza krijg je dit te zien diepzwart! (Dit plaatje geeft overigens de gevoelstemp aan, die zon 4 graadjes hoger/lager ligt dan de actuele temperatuur op 2 meter)
| Gewijzigd: 4 februari 2012, 02:30 uur, door santona
Ik ga ook lekker slapen, was een leuke avond en over een paar uur zie ik wel wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Heb ik volgens mij nog nooit mee gemaakt voor zover ik me dat kan heugen!
Als je de gordijnen openschuift voel je de koud van het glas op je afkomen.
Helaas wil de kleine niet slapen, dus dan maar naar het bos staren, wat een mooi wit landschap..