Echter, ik ben dan wellicht egoïstisch, ik voel namelijk geen kou.
Dat is dus geen geintje, ik heb net even 10minuten in me T-Shirt(Ja ik loop gewoon in een T-Shirt, ook naar kantoor) buiten gestaan en ik voel niks.
Of dat gezond is.. Ach ik herinner me iemand bij Hou van Holland die in een vriesbak stond:p
Het is wel minder voor veel mensen die er niet tegen kunnen natuurlijk en die er echt last van hebben.
ps: De verwarming is al uit hier hoor, het zal nog wel wat verwarmd zijn maar dat is bijna over want de kachels voelen al koud aan(geen warmte)
Ik heb ook weinig last van kou en ga,geloof t of niet, mn honden uitlaten zonder jas. Ik blijf geen uren weg naturlijk.
Eigenlijk heb ik zelden een jas aan. Maar morgen (vandaag) ga ik schaatsen.Dan ben ik uren buiten en kleed ik me heus wel warm aan.
Nope
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Kennelijk ben je al heeeeel erg oud. (net als ik) maar ik heb de kolenkachel nog net meegemaakt. En een huis had maar 1 verwarmde kamer, daar waar de kolenkachel stond. Die ging 's nachts gewoon uit! Ik herinner me ijsbloemen op de ruiten (bestaat niet meer met dubbel glas) en 'sochtens het bekertje water dat naast mn bed stond was bevroren !
Eigenlijk heb ik zelden een jas aan. Maar morgen (vandaag) ga ik schaatsen.Dan ben ik uren buiten en kleed ik me heus wel warm aan.
Ben me honden wezen doen vanavond met een t-shirt en een vest aan voor een uur.
De honden hadden er uiteindelijk meer last van mij hehe, eentje zelfs moeten tillen omdat die onverwachts ineens stuiptrekkingen begon te krijgen, gaat nu weer goed trouwens.
Ik moet helaas morgen werken maar daarvoor ga ik wel even het ijs checken!
Gewoon in een vest:) Ik voel het namelijk niet, echt niet, mijn handen zonder handschoenen zijn na een uur fietsen warmer als me vriendin's handen MET handschoenen.
Tsja, ze heeft haar eigen kachel:)
Word inmiddels wel frisser in huis, dat merk ik wel.
Hier trouwens binnen nog een behaaglijke 18,5 terwijl de cv om 10 uur uit is gegaan
-14,7 inmiddels
Deze loopt 10 min voor op kaartje.
http://www.buienradar.nl/gevoelstemperatuur.aspx?bron=2
Valt mee 29...
Maar kan me nog goed de elfstedenwinters uit de jaren 80 herinneren...
Als klein ventje weliswaar. Inderdaad de ruiten vastgevroren en ijsbloemen. En steenkoude slaapkamers
het is daar warm voor het grootste gedeelte met maar -9.1
edit: klopt niet meer haha.
Noord- friesland misschien. Hier vriest het een gaad of 17-18. xd
misschien omdat het windstil is?
Rotterdam ook nvt maar staat gewoon nog wind.
Is het dus niet.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.