Ws omdat de lucht daar dan minder vochtig is. Maar goed, mijn hersenpan gaat straks ook op standje weekeinde hoor | Gewijzigd: 3 februari 2012, 22:36 uur, door Debbieke
Zeker!
Nu al de 1040 hPa gepasseerd op naar het record.... (nog +5 hPa te gaan)
Bij de waarnemingen van
Waarnemingen 3 februari 2012 22:20, staat poolsneeuw vermeld.
Station Weer Temp
(°C) Chill ▾ RV Wind (m/s) Zicht (m) Druk (hPa)
Lelystad mist met rijp -17.5 -22.9 83 ONO 2 453 1040.2
Stavoren poolsneeuw -14.6 -19.5 95 O 2 117
@ Zwoof, waar halen we die hoovercraft vandaan? Advertentie MP, vrijwillige sneeuwblazer voor de Elfstedenroute gezocht?
Antwoord staat in het Elfstedentocht topic
Het merwedekanaal hier is nu dnek ik op sommige plekke 5 a 6 cm, sommige 2 a 3, nog niet genoeg natuurlijk.
Ligt behoorlijk wat sneeuw op, wat kan je dan verwachten wat er op dit momenten en de komende 2 nachten bijvriest?
Veel sneeuw ook niet, maar wel een laag
Zou dat genoeg moeten zijn?
Wacht met smart af!:)
Moeilijk te zeggen, ik vraag me dat ook af voor onze vaarten hier. Feit si dat sneeuw als een isolatiedeken werkt, dus het gaa in elk geval stukken trager!
Volgens mij is deze quote niet 'in orde gebracht', bovenstaande woorden waren toch van Ray?!
Klopt, er ligt niet bijster veel sneeuw op, maar ben echt benieuwd.
En het werkt inderdaad behoorlijk isolerend, feit is wel dat er vandaag al behoorlijk meer is dichtgevroren, ook met de sneeuw er al bij en toen was het -6.
Dus ben benieuwd met -12 vannacht, met 2 a 3x moet dat hopelijk toch wel voldoende zijn:)
hmm ja eindelijk eens omgekeerd hier nu zon -5.5°c maar rond 18.00 lichte dooi met 2.4°c smeltwater vriest hier nu weer aan.
Kan iemand me daar even over inlichten...Ik had het wel fijn gevonden zo'n apart topic.
Kan iemand me daar even over inlichten...Ik had het wel fijn gevonden zo'n apart topic.
Helemaal mee eens.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/