Interessante info, waarvoor dank. Maar dat we er nog niet zijn is duidelijk, het gaat er ook niet om dat mensen denken dat de tocht nu al gereden kan worden. Het gaat om de potentie. Als je de pluimen bekijkt en het weer zal zo verlopen, dan gaat het aardig dicht bij die mogelijkheden in de buurt komen. En dat op zich is al verheugend genoeg.
Geen 11-stedentocht in het weekend aub, want dan ZIJN wij al vrij en als het op een doordeweekse dag gaat gebeuren zijn vele bedrijven in Friesland gesloten, dat lijkt mij een veel beter idee, doe maar op een maandag, lekker lang weekend
Zou leuk zijn als dit uitkomt, dan komt er een verse lading sneeuw bij.
Leuk dat we bij 1 van de koudste steden van Nederland zitten
Ik weet niet waar je dat gelezen hebt op Weeronline maar ik lees daar niks over sneeuw.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
in 2005 was ik voor mijn werk in marknesse en was het daar -20.7 dat voelde lekker aan
geen wind en het werd al licht dus voor het gevoel erg koud dus
Nu is trouwens Lelystad een van de kouste plekken in Nederland. Misschien dat het vannacht wel ergens -20 kan gaan worden, dat zou wel mooi zijn. Ik wacht met smart op de volgende sneeuwstoring. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 21:40 uur, door Arnhemnoord
- mooie pluim verwijderd -
Heb ik net een mooi verhaal getypt over de warme oper, blijkt dat ie door de pluim nauwelijks wordt gevolgd. Toppluim dus! Maar hou tegelijkertijd in het achterhoofd dat het nog geen uitgemaakte zaak is. Je hoeft alleen maar de oper & control te kijken om dit te weten. 't Ken net, in goed Nederlands. Nu genieten van een ijskoud biertje..
geen wind en het werd al licht dus voor het gevoel erg koud dus
-20 is bij windstilte best lekker hoor. Knap er zelfs van op.
Het is juist de wind die het vervelend maakt. Bij -6 al.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Arnhem/4057527
En dan op 14 daagse verwachting klikken.