Ik voorspel bij dezen, dat 11 februari wordt. Plompe bleden, here we come!!!!!
ga er maar niet van uit weet niet waar je woont maar er ligt teveel sneeuw op ijs en sommige plekken liggen net een dag dicht en kan dus niet geschoven worden
Dennis
Gaat niet om het goed zijn of het beter weten, we konden aan de pluimen al zien dat er meer voor wat warmer weertype gingen. Maar nogmaals: Hoop dat de oper dik aan de warme kant zit net zoals hij de afgelopen dagen aan de koude kant zat!
Maand pluimpje er dan maar bij....
| Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:56 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Het is poedersneeuw, en dat stuif lekker weg. het komt goed.
Ik voorspel bij dezen, dat 11 februari wordt. Plompe bleden, here we come!!!!!
Hahaha, het zijn geen Plompebleden, maar het zijn Pompeblêden
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Poepersneeuw is maar heel kort poedersneeuw en vriest aan elkaar vast tot een plaat
Maand pluimpje er dan maar bij.... Edit Sanwa: KNIP
En de opper is een voorspellingslijn ? en de leden zijn de uitdraaien van de Kaarten van veel weermodelen tijdens de Runs ?
Zit ik er naast | Gewijzigd: 3 februari 2012, 21:03 uur, door Sanwa
Onderbouwing heb ik niet,alleen maar vooruit geschoven dooi
Inderdaad! Jammer dat het daar wat tegen viel met sneeuwen. Ondanks dat je al tevreden was hoop ik op meer daar!
Poepersneeuw?! Is dat een nieuwe voor het winterwoordenboek?
Jawel, hoe kouder het wordt, hoe meer kleuren erbij komen, kijk nu maar eens.
| Gewijzigd: 3 februari 2012, 21:04 uur, door Tyshane
Temp -8.5
Deels bewolkt nog
Citaat van MaikelNL, vrijdag 3 februari 2012, 21:03 uur Is er eigenlijk een maximale dikte wat ijs kan zijn?
Kan tot de bodem kijk even naar de polen Ligt eraan hoe lang en hoe hard het dus vriest
Marga: En maar weer eens samengevoegd. Of edit jouw bericht of wacht ff tot iemand anders gereageerd heeft eerst. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 21:10 uur, door Marga
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Als we 14.000 jaar terug in de tijd gingen was Nederland nu bedekt onder 2 km dik ijs. Dus ik denk niet dat het een "maximale" diepte kent