GFS pluim moet van geen dooi weten hoor
EC is ook een warme uitschieter! GFS is mooi, bijna nog twee weken dag en nacht vorst. Potentieel juichpluimpje!
Het was ironisch / sarcastisch bedoelt, ik begrijp wat jij bedoelde en was het met je eens.
Kijk that's the spirit! Ik heb er ook goede hoop op hoor. Maar ja enthousiasme en realisme gaan niet altijd samen. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:55 uur, door Sanwa
Inderdaad een super mooi ressort dank je..
Ik heb nog geen kruipijs waargenomen, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik de dijk niet heb gereden. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:52 uur, door Debbieke
Wat is dat ding bij letland... pl?
zie: http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...31210&st=60
Da's een mooi plekje, en lekker dicht bij het IJsselmeer! Al kruidend ijs?
Hmm, Maart...gaat nog, mits temps goed. Maar daarna... moet er nog niet aan denken. Bacterieel en bederfelijk plakweer met wespen, muggen en ander ongedierte. Bah!
Ik heb nooit vertrouwen in 5 dagen voorruit laat staan meer......Wat jij zegd moet je zelf weten,doe ik dat ook.
Koffiedik ookal blijft het koud of word het zacht. kan alle kanten op.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Citaat van zwoof, vrijdag 3 februari 2012, 20:43 uur Hmm, Maart...gaat nog, mits temps goed. Maar daarna... moet er nog niet aan denken. Bacterieel en bederfelijk plakweer met wespen, muggen en ander ongedierte. Bah!
Hoe harder het nu vriest hoe minder muggen en ander gespuis?! (plakweer hou ik ook niet van btw)
jan ben het helemaal met je eens ook al zullen we dooi krijgen we hebben dan bijna 2 week volle winter gehad kunnen schaatsen en hebben sneeuw vind dat we daar al tevreden over mogen zijn na zo slecht start van de winter
Ik snap de reactie's ook wel een beetje, iedereen is happy omdat het eindelijk winter is en we hebben er lang opgewacht. Nu komen er even kaarten langs die wat negatief uitpakken. De reactie's zijn inderdaad té in sommige gevallen.
Jongens het is ver weg, we gaan nu 1 van de koudste nachten tegemoet sinds maart 2005. Geniet van dit moment, morgen kijken we verder, ook zullen de kaarten weer anders zijn. Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar heb wel door hoe mensen hier denken als er een negatieve draai is.
Jan is juist goed; kenners weten het wel (gaan niet alleen op gevoel natuurlijk af)
Dennis
Schrijf h'm maar in je agenda. Binnen deze komende 10 dagen zal de tocht der tochten worden gereden.
Ik voorspel bij dezen, dat 11 februari wordt. Plompe bleden, here we come!!!!! | Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:55 uur, door Debbieke
WOEI
Sorry, moest het even melden
En koud. We gaan nu even de auto van de buurman inbouwen.
It giet on.... op 11 februari a.s.
Precies laten we het over het NU hebben en daarvan genieten in plaats van eventuele net-niet situaties voor later.
Ik voorspel bij dezen, dat 11 februari wordt. Plompe bleden, here we come!!!!!
Genoteerd!
| Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:53 uur, door Tyshane
WOEI
Sorry, moest het even melden
En koud. We gaan nu even de auto van de buurman inbouwen.
that is what we want!
nu alleen de sneeuw er af!
Idd en zo wandelen we langzamerhand naar maart toe met veel zon en af en toe een sneeuwdumpie
Onderbouwing heb ik niet,alleen maar vooruit geschoven dooi
Het was mij van meet af aan al geheel duidelijk Jan en ik denk de meesten met mij. Schrijven, lezen, interpretatie.. Het blijven moeilijke dingen als je een breed publiek hebt. Let it Be!