Ik bedoel...Jij zegd 10e is het over. Is toch ook voorbarig??? je weet zelf hoe vaak alles veranderd op LT | Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:29 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Weet je nou nog niet hoe dat werkt. Alles op LT wat leuk is geloven we en alles wat we niet willen, geloven we niet en is onzin.
Klopt en helemaal waar. Tevens is het ook zo dat de kans nihil is, dat ook nog eens.
En is dat van het knmi meetstation?
| Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:33 uur, door Tyshane
Niet alleen quoten wat je vervolgens tegen een ander gaat gebruiken, staat toch echt wel duidelijk achter: nu maar hopen dat hij aan de warme kant is.
Oeps, winter afgelopen na de 10 zeg de operationele run van EC, nu maar hopen dat hij aan de warme kant is
De oper was laatste dagen aan de koude kant, dus waarom niet. En natuurlijk moeten we ook nog ff zien wat de rest van de leden ervan zegt. GSF was een mooie run wat ik gelezen had hier. Maarja, de winter zal een keer ophouden. Hopen dat het op de LT nog weer enkele dagen doorschuift.
Ik neem aan dat je er vanuit bent gegaan dat het bewolkt zou blijven vanavond/vanacht want de temps in je weerbericht op de home page liggen nu al ver boven de actuele temperaturen.
Om 6 uur was het hier in Heerhugowaard al -8.0 volgens de thermometer in me auto die normaal gesproken altijd iets te warm aan geeft.
Ik woon ook in Lelystad op de flevogolf ressort is een buiten wijk van Lelystad en hier is het momenteel -10,6.
Ik check niet alleen mijn weerstation maar ook die van andere mensen in Lelystad, zoals je met gemak op google kan zoeken.
En nee je hoeft mijn weerstation niet te geloven boven die van de knmi(zie bovenstaand tekst)maar wel het gemiddelde van de meeste andere weerstation in lelygat.
-18 klopt wel volgens mijn zusje die ook in Lelystad woont, maar dan wel net aan de rand van de bebouwde kom...
De tendens is wel dat het steeds een stukje doorschuift, zo ging het wel al de hele week, dus dat zou nog even kunnen doorgaan. Maar niets is zeker en inderdaad, het houdt een keer op. Op zich vind ik dat dan ook weer niet erg. Maart is in zicht.
Da's een mooi plekje, en lekker dicht bij het IJsselmeer! Al kruidend ijs?
Dat is een heel verschil met Twiedels -10,6!
| Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:38 uur, door Tyshane
Ik neem aan dat je er vanuit bent gegaan dat het bewolkt zou blijven vanavond/vanacht want de temps in je weerbericht op de home page liggen nu al ver boven de actuele temperaturen.
Om 6 uur was het hier in Heerhugowaard al -8.0 volgens de thermometer in me auto die normaal gesproken altijd iets te warm aan geeft.
Klopt, zoals hirlam aangaf zou er wat bewolking zijn, maar dat is eenmaal niet het geval. De bewolking zou opgelost zijn in tweede deel van de avond.
In ameide meet ik 10,5 bebouwde kom
Gaat niet om willen zien wat we graag willen zien bij mij,ik vindt alles prima evengoed voorjaar!
Ik zeg alleen koffiedik op LT thats it.....Maargoed kan blijkbaar niet
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Edit, Terschelling heeft weer een muur gebouwd of zo ? heel frapant om op de radars te zien dat het daar totaal lijkt op te lossen | Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:40 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !
Als een L-gebied van 1034 als sneeuwgebied binnen is gewandelend, dan kunnen we spreken dat we nu eens een onvervalste winter hebben van jewelste. Ik blijf bij mij punt dat we nog zeker twee weken koud weer zullen houden. No doubt about it. Die tocht der tochten - of de Friezen nu willen of niet -, die komt er!! Allemaal te maken met prachtige lamp aan onze hemel. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:40 uur, door RensII