Nee niet beledigd, maar tis te gek voor woorden dat er zulke temps worden aangegeven terwijl der geen bal van klopt.
Ik check niet alleen mijn weerstation maar ook die van andere mensen in Lelystad, zoals je met gemak op google kan zoeken.
En nee je hoeft mijn weerstation niet te geloven boven die van de knmi(zie bovenstaand tekst)maar wel het gemiddelde van de meeste andere weerstation in lelygat.
Maar we zijn niks meer gewend, direct als station -18 aan geeft zeggen dat niet klopt. Vroeger gebeurde dat wel vaker hoor. Laatste keer station Ell die rond -20 kwam. Die daalde ook soms met 1 graad per 10 min, om vervolgens 2 graden te stijgen in 10 min. Dus dat zegt niks!
Maar we zijn niks meer gewend, direct als station -18 aan geeft zeggen dat niet klopt. Vroeger gebeurde dat wel vaker hoor. Laatste keer station Ell die rond -20 kwam. Die daalde ook soms met 1 graad per 10 min, om vervolgens 2 graden te stijgen in 10 min. Dus dat zegt niks!
Nog 1 keer
KNMI klopt niet!
Andere stations geven gelijke waarde tussen de -13 en -15.6 duidelijk genoeg dus. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:19 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Heb je het ook al gezien, dat er is geschoven? Mooi zeg!
Wat een heerlijke dag, we gaan zo even de auto van de buurman ingraven, gehehe. Wel erg jammer van het ijs, maar er wordt druk geschoven.
Max was -4,8, maar hij is opnieuw begonnen met meten na een stroomstoring hier, dat was rond 4 uur, dus toen was het wel -7,8 om half 8 -11,8, nu nog maar -7,3 gekkigheid.
ja gezien dat er veel geschoven wordt op de Dolte...leuk, mooi werk!
Ik check niet alleen mijn weerstation maar ook die van andere mensen in Lelystad, zoals je met gemak op google kan zoeken.
En nee je hoeft mijn weerstation niet te geloven boven die van de knmi(zie bovenstaand tekst)maar wel het gemiddelde van de meeste andere weerstation in lelygat.
Snap alleen niet dat je er 'boos' om wordt, wat kan jou het schelen. Wellicht ligt er een foutje aan ten grondslag, wie weet wat de reden is, het is vast geen opzet. Mijn familie uit Lelystad beaamt dat het koud is, maar geen -18.
Lelystad op dit moment T2m -13.9 °C
Ciao Johann
Oeps, winter afgelopen na de 10 zeg de operationele run van EC, nu maar hopen dat hij aan de warme kant is
Koffie dik kijken dus 10 is Vrijdag,en momenteel is het Vrijdag.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Lelystad begint ten Westen van de A6, het vliegveld ligt 3 km ten Oosten van deze snelweg aan de N302
Dit is het meetstation van het KNMI Lelystad, in de polder dus niet in de stad en bij het vliegveld.
Er is geen enkele reden om te twijfelen aan de waarnemingen door het KNMI.
Je kunt het KNMI wel eens betrappen op een verkeerde inschatting van het weer, of verkeerde weerwaarschuwingen.
De waarnemingen zijn echter wel juist!
Oeps, winter afgelopen na de 10 zeg de operationele run van EC, nu maar hopen dat hij aan de warme kant is
Joh weet je hoe ver dat nog vooruit is, kiek naar buiten en geniet! De rest zien we dan wel.