En die zegtb dat nooit vaak!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
-18?
Andere radars geven -15 aan. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:12 uur, door Debbieke
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
ik weet niet of dat in de buurt is bij lelystad
http://www.hetweeractueel.nl/weer/swifterbant/actueel/
Citaat van darkcloud, vrijdag 3 februari 2012, 20:00 uur Tja zo'n KNMI station liegt er niet om lijkt me.
Bovendien: In zo'n polder kan het snel afkoelen, terwijl de bebouwde kom wat achterblijft. Ik denk dat het daarom zo'n groot verschil is.
Dat het in het midden van de polder kouder kan zijn, ja logisch, maar niet zo'n verschil van de aantal grades, en de gevoelstemperatuur al helemaal niet. -23 laat me niet lachen. Ow en der zou ook mist zijn nou dat klopt ook voor geen bal, tis zo helder als het maar kan wezen. of der moet mist zijn in het volledige zuiden van Lelystad.
Hoogst gemeten temperatuur vandaag -7.5! Hahaha.
Heb je het ook al gezien, dat er is geschoven? Mooi zeg!
Wat een heerlijke dag, we gaan zo even de auto van de buurman ingraven, gehehe. Wel erg jammer van het ijs, maar er wordt druk geschoven.
eronder stond tien minuten geleden: poolsneeuw -18,2
en nu staat er: motsneeuw -15,5
Daarom. klopt iets niet! Buienradar lijkt me wel actueel! -15.5 al even.
iemand officeel via eigen station?
Het meetstation is in mijn inziens van het padje af. Ik zeg niet dat jou eigen huis en tuin meetstation onbetrouwbaar dan wel betrouwbaar is. Maar zo'n fluctuatie is idd wel erg bizar te noemen. Het zaakje stinkt | Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:12 uur, door Debbieke
Ben je beledigd dat het knmi met zo'n lage temp komt? Anyway, vanaf nu geloven we jouw weerstation en die van het knmi laten we links liggen. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 20:13 uur, door Debbieke