Oh ja sorry KNMI.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
zullen ze nu als de wiederweerga al het sneeuw van het ijs gaan halen dmv kinderen die dat doen en ook met van die blazers?
en dan zal dat toch goed komen met de ijsaangroei?want op die manier is er dan toch niks verloren nog?
Is afgelezen van enkele leden,meeste gaan onder nul. Pakken dus de hoogste waarde. Dont worry
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Iig niet georganiseerd " van bovenaf ".
Sowieso voeren er gisteren bij het start-gebied (de monding van de Zwette) nog binnenvaartschepen vrolijk rondjes in de havens van Leeuwarden hoor.
Gaat nog meevallen hoor....Sneeuw zal niet zo snel weg gaan,word eerder hard enjah er zal wat wegdooien maar niet alles.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Als de wind draait zal het kwik wel kelderen
Mag hopen van niet!
Zou betekenen dat de dooi doorzet.
In de min ja.
Al dat doemdenken voor volgende week slaat compleet nergens op. Er komen een paar dooiaanvallen, maar zoals het er nu uitziet (en zo ziet het er al dagen uit) lopen die nog VOOR de Nederlandse kust vast op het koudeluchtbastion wat Europa heet. Het weekend daarna mogelijk zelfs weer wat kouder. En met die sneeuw kan je ervan uitgaan dat bij wegvallende wind (wat de komende week veelvuldig op het programma staat) de nachttemperaturen nog wel een stukje lager uitvallen dan de modellen aangeven. Kijk alleen maar naar de actuele temperatuur vergeleken met de verwachting:
Verwachting van 6(!) uur geleden voor nu:
Actuele temperaturen:
De afgelopen jaren was het IJsselmeer bij sneeuw en ijs in combinatie met weinig wind een echte koudeput. Ik verwacht dat dit de komende week niet anders is. Temperaturen in de nacht en ochtend zullen daarom praktisch elke nacht wel richting strenge vorst gaan op diverse locaties. Overdag rond of iets onder nul. Ik noem dat heerlijk horrorwinteren!
Mocht iemand een ander beeld hebben, prima, maar onderbouw het dan even.. Ik heb nog genoeg te leren wat betreft meteorologie, maar ik zie de dooi nog niet komen. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 18:39 uur, door dibrachio