ja klopt gerard het sneeuwt hier al vanaf 10 uur en het houd gewoon niet op.
tis nu wel een klein beetje maar gaat toch door.
wat denk jij krijgen wij dat buitje vanavond nog ????
ja hier ook, ik vind het aan de 1ne kant ook zo hatelijk dat iedereen massaal aan het sneeuwruimen is :S blijft er ook nix van over...
k''ga morgen sowsieso het bos in hoe dan ook....
De sneeuw trekt naar het zuiden. Daar hebben de Belgen last van. Volgens Studio Brussel staat er in Belgie nu 521 kilometer file. In Nederland is de file nog altijd 745 kilometer in totaal.
Succes daar jongens, al zijn wij er nog niet van af
tis nu wel een klein beetje maar gaat toch door.
wat denk jij krijgen wij dat buitje vanavond nog ????
ik denk persoonlijk niet, maar dat wordt gewoon snowcasten denk ik, mede omdat buienradar zo 'uber'goed radarsignaal aangeeft (niet dus)
wel heb ik ergens rond half 1 een zware donder gehoord!en dat klopt volgens jan visser!
In Haarlem ging ook lekker, vanuit het niets een stuk of 6 knallen achter elkaar! was echt een vette combi!
Nu onderhand al 2 en een half uur in de file en ik kan er denk ik nog wel een uurtje aan vast plakken met het huidige tempo. Maakt allemaal niet uit, alles is weer mooi wit. Morgen er maar eens op uit om wat plaatjes te schieten!
Die zijn echt gek
Toch nog een heel klein beetje motsneeuw gehad was even een half uurtje met de kids naar buiten, ivm met de sneeuw van maandag konden we wel nog even sleeen, kan alleen maar omdat er op de paden van het park ijs is gevormd. Weet niet of de Kolenberg genoeg besneeuwd is om daar te sleeen... Iemand uit Hoensbroek die het wel weet? Door de vele bevroren molshopen is sleeen door het gras niet te doen... Halsbrekende toeren op die ijspaden dat dan weer wel. Maar ja wel ff lekker koud en mijn humeur is er stevig van opgeknapt.
Citaat van gerard1995, vrijdag 3 februari 2012, 16:21 uur ja hier ook, ik vind het aan de 1ne kant ook zo hatelijk dat iedereen massaal aan het sneeuwruimen is :S blijft er ook nix van over... k''ga morgen sowsieso het bos in hoe dan ook....
Ja hier ook, maar dan heb ik nog liever de old-school sneeuwschuivers dan de moderne sneeuwverwijderaars. Toen net hier in de straat gewoon 4 man aan de gang met bladblazers. Weg serene rust...