Woonde ik maar iets meer richting brabant dan zat ik er midden in dadelijk
als je op buienradar de 3uur verwachting kijkt, trekt t recht over maastricht
3 februari 2012 - 9:46
Wat een kou afgelopen nacht. In Maastricht vroor het 14.9 graden en was daarmee het koudste KNMI station van ons land. Vliebasis Twente kwam tot -14.3 graden en opvallend was de lage temperatuur in Wijk aan Zee, -12.5 graden. Dat komt vooral door de beschutte ligging, de zandgrond en de daarop volgende grote uitstraling. Terwijl het in het overgrote deel van het land streng voor, was dit in Friesland niet het geval, daar vroor het matig met temperaturen rond -8 tot -9 graden...
Lees meer op : http://sneeuwverwachting.sneeuwhoogte.nl/w...nieuw_felle_kou!
Groen hier.
btw ik ben meer van de zomer. Maakt me dus weinig uit. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 12:05 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
1. Limburg is niet alleen maastricht
2. 3 uursverwachting op buienradar klopt niet, ik voorspel dat wat je op 3 uurs verwachting ziet juist iets meer westelijk moet bekijken,
Wat trouwens erg raar is is dat de sneewhagelradar van O-O juist aangeeft dat het ten oosten activeert, en op buienradar gaat het juist deactiveren. Iemand een idee? | Gewijzigd: 3 februari 2012, 12:09 uur, door MullieBliksem