Van 03/02 13u tot 03/02 23u : Een sneeuwzone trekt na de middag het land binnen vanaf de Nederlandse grens, breidt zich daarna uit over het hele land en trekt in de loop van de avond weg naar het zuidwesten. In het oosten verwachten we slechts lichte sneeuw, in het centrum en het westen kan er 3 tot 5 cm verse sneeuw vallen en plaatselijk meer. In de kuststreek zorgt een tijdelijke dooi op het einde van de dag mogelijk voor ijsplekken.
Het ging erg snel met de sneeuw maar nu wordt het minder.
net de hond uitgelaten, 100 meter voor mijn deur zag ik het eerste witte stofje zo leek het, nu aan een stuk door witte stofjes. meer is het niet.
Zo te zien moet het ergste nog komen voor Haarlem.
Hou mijn hart vast.
Net een vriend aan de lijn gehad, die is busschaufeur, rijd nu de 300 naar Amstelveen, maar gaat er wel heel veel langer over doen, zijn bus was van achter al meer dan 3x uitgebroken door de gladheid. Of te wel, veel vertragingen bij Connexxion | Gewijzigd: 3 februari 2012, 11:56 uur, door xippie
[/quote]
Om 11.50 u. hier in Noord-Fryslân aan de 11 Stedenroute: zojuist opgehouden met sneeuwen! 5 a 7 cm. poederige sneeuw moet er af te vegen zijn, de komende dagen
De wind waait nog krachtig uit zuid, maar is bezig weer naar oost te draaien...
Welkom!
haha staat een radio of tv ploeg over de sneeuw die op het ijs ligt,met een elfstedentocht organisator
Rechts in beeld)
ik zie nu eendjes....
en water aan de kanten het ijs op stromen??
en een groot war waar meneer PP in het ijs heeft geprikt?
en water aan de kanten het ijs op stromen??
en een groot war waar meneer PP in het ijs heeft geprikt?
Rechts zit een gat die ze idd gemaakt hebben,links is gewoon water wat uit de kanten komt.
Iedergeval stonden ze daar gewoon op het ijs!!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.