*hoopt vurig op een mega dik pak sneeuw!*
Dan kan ik ook eens naar een koek en sopie tentje...
| Gewijzigd: 3 februari 2012, 09:19 uur, door zwoof
Zie je ook dat laagje in Duitsland/Denemarken?
| Gewijzigd: 3 februari 2012, 09:24 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Hou ik ook al een tijdje in de gaten en had mijn hoop daar ook op gelegd.
Maar lijkt wel of die straks net voor de oostgrens zuidelijk afzakken?
Hier sneeuwt het toch wel matig door(lichte sneeuw),grond wit,nog geen gesloten dek.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
ha julie heben het al gehad, ik lsuit niet ui dat er nog meer komt. Doe me even een lol en veeg voor de 19e even het slevroweplein schoon, wil je?
Ohja, en amorsplein, vriethof. stokstraat, hoe heet dat ok alweer bij de mestreechter geid, ben ff de naam kwijt.
Dan kun je nog niet eens fatsoendelijk lopen.
Er verdampt ook een hoop en dan wordt het ijs we zien het hier in maastricht.
je kunt nergens op de stoep lopen is gewoon spiegelglad.
Twee jaar terug, dat was die enorme glibbercarnaval , nog nooit zo stijf geweest na afloop als toen van dat steeds weer er onder uit glijen.... Grr nooit meer graag.
Nou ja, ff afwachten nog maar.
Kan verschuiven en kan een verkeerde observatie zijn, buienradar en zo zijn ook niet op de kilometer (soms meer) nauwkeurig. Bovendien lijkt er steeds wat nieuws boven die wadden te gebeuren dus zelfs als je het gat boven je krijgt kan het bij een volgende bui nog komen.
Temp is -4,5°C.
en gisteren nog zoveel verhalen over zwakke plekken dat ik me serieus af vraag of er overal al geruimd kan worden.
Heb ik gisteren al gedaan en die tip hier ook geplaatst, maar ik denk dat velen ons voor gek verklaren
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
jij kijk waarschijnlijk naar die Ensembleverwachtingen van het knmi,niets is veranderlijker dan dat.
volgens mij is de pluim van ec gewoon goed