Hier ligt inmiddels al 3 tot 4 centimeter dus schreeuw het maar niet te hard van het besneeuwde dak, in een omtrek van 10 kilometer liggen 3 van de 11 steden dus ja
Betekent dit het einde van de vorstperiode? Uit de kaarten van gisteravond was dit nog nergens te zien.
je ziet het bij elk weerbericht komen,maar al kijk je naar de kaarten zie je het nergens.
zelf in de pluimen(GFS en EC) gaan de meeste members dan nog voor vorst.
iemand verklaring?
Tja, volgens de Duitse radar is de trekrichting niet helemaal pal naar zuidelijk, maar ook een ietsie naar het westen. Maar als ik de vorhersage volg, gaat het niet goedkomen voor het zuiden. Klik hier maar eens
Edit: was het cruciale woordje "niet" vergeten | Gewijzigd: 3 februari 2012, 08:42 uur, door zwoof
zelf in de pluimen(GFS en EC) gaan de meeste members dan nog voor vorst.
iemand verklaring?
Gewoon dit: soms lijkt het dat er op tijd aangegeven moet worden dat het weer warmer(?) gaat worden - nonsens gewoon - het is winter en er is geen mens die dat kan veranderen door het "aan te praten"
Dennis
Ik denk dat dat wel goed gaat komen omdat hier het zojuist begint te motsneeuwen.
Mooie droge poedersneeuw.
Verder zijn we vannacht de twee sterren(-12) koude gepasseerd met ruim een graad.
Op naar de *** temps,moet met een laagje sneeuw toch wel mogelijk zijn he
Venlo zal er idd nog om spannen volgens dit. Maar de rest van Limburg valt erbuiten vrees ik.
Ik kan ze nog tellen dus stelt nog niet veel voor.
http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/90.html