niet te hard roepen...... heb me laten vertellen dat het daar ook weer gaat activeren, mede dankzij het warme zeewater
PS: dat gebeurt nu al op de radar~~!! ligt nog genoeg daar op zee!! | Gewijzigd: 3 februari 2012, 08:22 uur, door gerard van den brink
maar hoeveel sneeuw is er nu in friesland gevallen?
Aan de westkant van Friesland ligt een paar centimeter, althans hier. In Harlingen liggen ook een paar centimeters.
Vanmorgen hier (in de tuin) - 5.2, om 06:50, nu daalt het tot op dit ,moment naar - 6.2,
Is toch een daling van een gr.C. in iets meer dan een uur. Is dit de normale gang? of heeft dit te maken met evt stuwing van het front wat er aan komt? de Rh stijgt ook flink. Op dit moment 72% .Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
De afgelopen dagen, met de oostenwind op de achterkant van het huis, stonden de ijsbloemen op het raam boven (nog enkel glas) nu de wind veel minder is, was ook dit effect afwezig vanmorgen.
Ik ga zo de kids naar school brengen, heb ze belooft dat het dadelijk gaat sneeuwen, ze hebben er helemaal zin in!!
Overigens kom ik nu net aan in Haarlem en zie hier de eerste kleine vlokjes naar beneden komen.