Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Toch zeker overdag stukken van Nederland dan al dagen overdag in de dooi.
Ik wil dat niet meteen DE dooiaanaval noemen maar ik ga het ook geen aanhoudende vorst noemen.
Opvallend vind ik de pluimen van 22:00 uur, ik heb het idee dat de aanvang van de enorme spreiding van de leden opeens weer naar voren , dinsdag, geschoven is, gisteren nog op woensdag, alleen zuid-oost begint zich langzamaan te bewijzen als de noordpool van Nederland
contrails
= meer vocht gevolgd vaak door cirrus
Daar zit ik nu, iig bijna uiterste zuiden dan. Echt wel brrrrr. Ben blij dat ik geen hond heb en er nog uit moet.
Morgen ochtend vroeg
Edit: over 5 uurtjes ongeveer | Gewijzigd: 3 februari 2012, 00:35 uur, door smarkie
de pluim van KNMI geeft voor volgende week donderdag max temp aan van ruim onder nul
net heeft knmi de vooruitzichten geupdated en daar staat voor donderdag overdag temp van 0 tot 6 graden boven nul ????
wie kan dit verklaren aangezien de pluim pas 3 uurtjes oud is
Kan me 2 jaar terug herinneren dat het KNMI midden in de winter een max gaf van 12. Was 1 lid die erheen schoot,en die pakken ze dan in de verwachting,heel onlogies want ze moeten beter weten eigenlijk. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 00:55 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Kan me 2 jaar terug herinneren dat het KNMI midden in de winter een max gaf van 12. Was 1 lid die erheen schoot,en die pakken ze dan in de verwachting,heel onlogies want ze moeten beter weten eigenlijk.
ok duidelijk. dacht dat ze met 2 modellen werken , wat weer niet aannemelijk is.
maar net wat je zegt slordig.
komt het zelfde over als dat helga van leur ( goede weervrouw overigens , is maar een voorbeeld) aan het begin van de uitzending zegt "morgen wordt het koud met max temp van -6" en 5 minuten later bij het afsluiten van haar weerpraatje zegt " mensen morgen regen en + 6 graden" | Gewijzigd: 3 februari 2012, 01:00 uur, door werner
Niet echt geloofwaardig op deze manier.
Roep dat niet te hard, vooral een strook over noordoost naar zuidwest krijgt prijs, alles ten westen en ten oosten ervan lijkt ( grotendeels ) buiten de boot te vallen, zo liet de laatste hirlam ook al zien.
Zie topic van Jan. | Gewijzigd: 3 februari 2012, 01:03 uur, door thunderfreak