http://hdtv.webcam.nl/website/page1/page7/..._webcam_II.html
Sneeuw is op deze cam volgens mij lastig te herkennen, het lijkt nu al alsof er sneeuw ligt maar ik ga er vanuit dat dit weerkaatsing van licht is?
Na het maken van deze foto heb ik wel de verlichting weer sneeuwvrij gemaakt.
in muntendam geeft mijn tempmeter in de windsensor -11 aan, brr!
Niet echt geloofwaardig op deze manier.
Hoezo niet geloofwaardig? Het is toch juist logisch dat als er nieuwe data (ergo; info) binnenkomt, dat je dan de verwachting cq het kaartje aanpast. Dat is toch juist actueel houden...
| Gewijzigd: 3 februari 2012, 00:06 uur, door Tyshane
Het is hier inderdaad ijzig koud in Eelde brrr, net nog even op de barometer in de achtertuin gekeken -10.9 volgens de kleine jongen, ik weet niet of het daadwerkelijk zo is maar het is hier verdomd koud!
Marga: Welkom | Gewijzigd: 3 februari 2012, 00:13 uur, door Marga
Dacht juist dat de laatste run goed was. Of zie ik iets over het hoofd zoals ik het zie aanhoudende vorst tot zeker 12 feb, toch ?
dus friesland komt in de prijzen met de sneeuw morgen bah
hoop dat ijs dik genoeg is om tevegen voor de 11 steden tocht zoveel sneeuw is niet goed voor het ijs | Gewijzigd: 3 februari 2012, 00:13 uur, door Marga
Je kan niet verwachten van mensen dat ze nu nog een update zien.
Als je het telkens aanpast kan je toch net zo goed wachten tot de laatste run voordat de sneeuw komt binnen is.
Als het knmi het op het laatste moment aanpast word er weer geroepen dat ze weer eens te laat zijn.
Maar goed buiten dat vind ik het wel vreemd dat er zo'n gele rand omheen zit.
Het is hier inderdaad ijzig koud in Eelde brrr, net nog even op de barometer in de achtertuin gekeken -10.9 volgens de kleine jongen, ik weet niet of het daadwerkelijk zo is maar het is hier verdomd koud!
Welkom Slash! Weerstation Eelde mat om 00.00 exact -10.5 graden celsius, dus dat kan wel kloppen van jou! Dikke brrrr!
Ja, zo had er er nog niet over nagedacht. Besefmomentje...
| Gewijzigd: 3 februari 2012, 00:13 uur, door Tyshane
gisteren was verwachting van weerplaza tegen de 4 cm.
Het blijft dus afwachten wat er echt gaat gebeuren.
| Gewijzigd: 3 februari 2012, 00:16 uur, door smarkie
Kan me genoeg momenten herinneren dat ze voor minder een weeralarm afgaven?
Het is ook typerend dat sommige weermannen/vrouwen zeggen dat het wel meevalt en dat er maar 2cm max kan vallen.
Ik moet morgen met de trein naar het werk, maar ik wacht morgenvroeg af anders werk ik lekker thuis. Ga het risico niet nemen dat ik weer vast kom te staan ergens.
Fijne (koude) nacht iedereen!
tja, een beetje consideratie met KNMI is op zijn plaats denk ik, KNMI dient het hele land te "voeden"met algemene weerinformatie.
Dat is totaal iets anders dan wat hier gebeurt. Hier op OO wil iedereen het naadje van de kous weten en gelukkig kunnen we hier op Jan en Johann een beroep doen en die doen dat uitstekend!
Ik denk dat als het KNMI praat over een HPA 200/300 of een bi-concaaf gevormd hogedrukgebied boven de Noordpool de gemiddelde luisteraar/kijker, afhaakt.
Voorts staat het KNMI onder "regie"van de overheid, daar worden ze immers door betaald.
Als het KNMI gaat "roeptoeteren" met info die hier beschikbaar is: weg KNMI, de gemiddelde KNMI kijker of luisteraar, begrijpen er geen "bal" van. dat wordt chaos. Ik denk zelf dat we de algemene weerdiensten, ook de PP's etc. misschien wat meer moeten voeden met de verwachtingen van Jan en/of Johann, ik denk dat het helpt.
Nu weer vooruit met de voortschreidende winter:)