Hoef je in het midden echt nog niet op te lopen(te zien) en op 1 plak nog 1 groot wak maar aan de zijkanten kon je makkelijk lopen(ook getest).
Alleen verder naar het midden.. Nee:p
Verder, pluimpjes zijn mooi! En kan niet wachten op meer!
ja in leeuwarden ook van -6.7 naar -8.8 in 20 minuten
EDIT: nu al -9.2 | Gewijzigd: 2 februari 2012, 22:42 uur, door nielslwder
Geef ze geen ongelijk want wat ze ook zeggen het is nooit goed en veel gezeur van mensen.
Wacht lekker af wat ons morgen gaat brengen. Ik als sneeuw liefhebber hoop op flinke sneeuwbuien ..
Maar ga mezelf niet gek zitten maken.. we zien t wel .. en als t zo blijft vriezen zullen die paar cm sneeuw echt geen roet in t eten gooien voor de schaats & ijs freaks
Gladheid
Van 03/02 13u tot 03/02 23u : Een depressiekern trekt morgen van noord naar zuid over het land en wordt vergezeld van lichte sneeuwval. De sneeuw trekt na de middag het land binnen vanaf de Nederlandse grens, breidt zich in de namiddag uit over het hele land en trekt in de loop van de avond weg naar het zuidwesten. Afhankelijk van de uiteindelijke koers van die depressiekern verwachten we gemiddeld 1 tot 3 cm verse sneeuw.
Bron: KMI
Onweersdagen: 0
Op 16 februari 2008 is 1046,7 hPa gemeten. Het vorige record was 1045,6 hPa op 17 februari 1959.
Ik lees dat de sneeuwverwachting voor morgen mede veroorzaakt wordt doordat dit neerslaggebied van noord naar zuid over ons land trekt...
Als je hier ff kijkt... Er is zojuist een nieuwe verwachting geplaatst | Gewijzigd: 2 februari 2012, 22:41 uur, door Debbieke
Ik lees dat de sneeuwverwachting voor morgen mede veroorzaakt wordt doordat dit neerslaggebied van noord naar zuid over ons land trekt...
Hoi; aangezien de exacte koers pas op het laatst duidelijk gaat worden kun je heel moeilijk aangeven waar de cm's gaan vallen ; lijkt zich de gaan richten op de kustlijn (daar meerdere cm's mogelijk -> echter ook onder invloed van zee kans op andere neerslagvormen)
MvG Dennis | Gewijzigd: 2 februari 2012, 22:42 uur, door Debbieke
Het heeft met heel veel factoren te maken, maar ik denk dat er vast nog wel wat over is voor Tilburg Je kan het beste morgen gewoon de sneeuwradar hier op O-O in de gaten houden.
*sneeuwmagneet van zolder halen gaat* | Gewijzigd: 2 februari 2012, 22:42 uur, door Debbieke
Per uur? Nou dan gaan we het meemaken!