Jah ach klein verschil moet er wezen he
Offe motten we daar even over gaan discussieren?
Cheers
BTW ik heb weinig verschil gemerkt tusen Hoogvliet en Rozenburg. Rozenburg ligt laag en kwa temp
Ligt echt aan de industrie,die de temp beinvloed | Gewijzigd: 2 februari 2012, 20:59 uur, door erik verschuren
Zowel in noord als zuid NL schommelt het nu heen en weer.
Is maar een kleine minnigheid met z'n allen. Op elke 10 km 100 vrijwillgers. Heb je het zo schoon. Vrijwilligers zijn er zat. We hebben miljoenen die dit wel zouden overhebben voor de woorden "it giet on" als je de sfeer zo proeft her en der.
Daarentegen las ik ook een enkeling die zakken zout op de bonkervaart wilde uitstrooien. Haha! Hoe slecht kun je zijn.
Laat wat meer zien als de "gebruikelijke radars"
Inderdaad zeer fraai, ontbrak nog in mijn "verzameling", dank u.
30-1 -2,4
31-1 -5,4
01-2 -3,6
02-2 -7,4
Om 21:00 uur !!!!
Dat beloofd zeker wat, ik ben benieuwd waar het eindigt, hou ons op de hoogte oke?
Bij Noorwegen achter de bergen,hij is al aan het ontwikkelen. Zie buienradar Europa op infra beeld.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
eigenlijk 9.9
Groningen ook al even.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik meet ong. 2 meter hoog in een houten huisje met alleen de voorkant open. Moet ik hem nou uit dat huisje plaatsen of laten staan?
Temp -8
Zakt, maar langzaam.
LV 56% buiten
Lv binnen is dramatisch 28% verhogen heeft geen langdurig effect dus ik laat het maar zo