Toch maar kinderen dan. Meest makkelijke
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Laat wat meer zien als de "gebruikelijke radars"
Dit gebeurd allemaal onder begeleiding.
Ok die kids hebben natuurlijk de tijd van hun leven. Wie ben ik om ze dat te ontnemen. *kuch* Tikkeltje overbezorgde moeder *kuch*
Nee valt mee,ligt allemaal bijna mooi dicht! Sommige stukken kon al op gelopen worden voorzichtig zag ik.
Ik werk in de Europoort.Als ik,bv,uit de nachtdienst naar huis rij en ik rij langs de botlek loopt de temp.+- 2 graden op.En als ik dan Hoogvliet in rij zakt deze weer.
Offe motten we daar even over gaan discussieren?
Cheers
BTW ik heb weinig verschil gemerkt tusen Hoogvliet en Rozenburg. Rozenburg ligt laag en kwa temp blijft die vrij normaal met Hoogvliet. | Gewijzigd: 2 februari 2012, 20:54 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Laat wat meer zien als de "gebruikelijke radars"
Ook hier ketsen de buien af. Ook goed te zien op de sateliet.
Marga: HAAL NU EENS DE PLAATJES UIT DE QUOTES!!!!!
Als het zo door gaat, zitten we nog heel feb in de winter Mooi zo | Gewijzigd: 2 februari 2012, 20:58 uur, door Marga
Toch al meer invloed van zee,nadering van
Noord is al afgelast gisteren al
al het amateur voetbal al. denk dat hij het over het betaald voetbal had;)
landelijk is alles afgelast, behalve vriendschappelijke wedstrijden op kunstgras gaan nog door tenzij er morgen sneeuw op de velden komt te liggen..
Berichten voor de leesbaarheid samengevoegd. Alleen wie wat heeft gezegd is verloren gegaan. Sorry! | Gewijzigd: 2 februari 2012, 21:01 uur, door Marga
maar voor morgen zit ie zeker wel goed in de buurt van de "realiteit" als je het vergelijkt met de andere modellen.