dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
dus... gaat die koude lucht ook naar NL?;D
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
ik ben net weer even wezen kijken en wat ik ook deed (springen stampen) er kwam geen krasje op dus dat is een goed teken !;) het enige nadeel is wat de wind de afgelopen dagen heeft aangericht allemaal kleine "heuveltjes"en randen dus niet optimaal schaatsijs maar je kunt er zeker leuk op schaatsen.
Dat is waar al was het in den helder maar -6.4.
Maar wel goed voor het ijs die -9
Edit: actuele temp hier nu -5.2 | Gewijzigd: 2 februari 2012, 17:48 uur, door smarkie
Morgen eerst maar effe meer stroom regelen want met meer stroom werkt alles beter.
Maar door de wind leek het wel -20 afgelopen nacht brrrrrrr.
Ben erg benieuwd wat de storing gaat doen die langzaam onze kant op komt
Onweer dagen 2012: 1 !
En ik geloof nog steeds niet in regen.
Vanavond dus even schaatsen.
Ik hoop ECHT dat die sneeuw niet komt, kunnen we niet gebruiken hier. Laat maar in rest van het land vallen, buiten de elfsteden route om.
Misschien wil de rest van Nederland ook wel schaatsen? Van mij mag de sneeuw hier ook wegblijven.