Ik kijk heel erg vaak op deze site en vind het erg gaaf om te lezen en te zien allemaal. Nu kwam ik zelf wat filmpjes tegen van onweer die ik en mijn vriendin ooit hebben gemaakt (volgens mij in juni en september 2011).
Hier staan de links van onze filmpjes op youtube:
(bij 0.38 sec)
(bij 1.15 ongeveer)
Ik weet niet of jullie het wat vinden, maar ik vond het zeer gaaf!
Mijn excuses voor de soms wat slechte kwaliteit. Is met telefoons opgenomen.
Geniet ervan!
Groetjes! | Gewijzigd: 3 februari 2012, 00:55 uur, door MarkNL
En het is inderdaad jammer dat de knallen niet goed te horen zijn, die waren er namelijk wel.
Helaas woon ik nu niet meer in de flat, vanwaar ik ook de filmpjes maakte op de 10e verdieping. Dus ik hoop ook in mijn nieuwe woning het één en ander te kunnen vastleggen. Alleen helaas niet met goede apparatuur. Dus hoop dat dit ook gewaardeerd kan worden haha!
Groetjes!
volgens mij zie in je eerste filmpje ook goed aan de lucht een verandering onstaan waar de bliksem inslaat vlak boven de grond...een soort van rookpluim oftewel verdamping door de hitte.
volgens mij zie in je eerste filmpje ook goed aan de lucht een verandering onstaan waar de bliksem inslaat vlak boven de grond...een soort van rookpluim oftewel verdamping door de hitte.
Ja dat dachten wij ook, maar ik twijfel of dat wel zo is. Als je goed kijkt lijkt het net of het er al was voor de bliksem?