Enkele sneeuwbuien
Geldig: vrijdag 03 februari 2012 vanaf ca 11 uur gedurende ca 12 uur
Was gister 6 uur.
maar ik begin me toch een beetje zrgen te maken over morgen, weet iemand hoe groot de kans is op die sneeuw die overgaat in regen en daarna weer sneeuw? en enig idee hoe glad het dan gaat worden en vanaf hoe laat ongeveer? want ik zit net in een wereld waar je niet zomaar vrij kan nemen...
200 meter westkust:
Dat is volgens mij heel lang terug, volgens mij zelfde jaar waarbij je toen op zee kon schaatsen(athans gedeelte), hopelijk blijft het gewoon bij sneeuw en dus gen ijzel, klote kust strook altijd die weet het voor ons altijd bijna teverpesten
Kwik glijdt onder min 10
Laatste update: 2 februari 2012 09:19 info
ZEIST - Voor het eerst deze winter was er strenge vorst. In de nacht van woensdag op donderdag passeerde de thermometer in Twente en Maastricht de grens van min 10 graden.
Winters weer in Nederland Fotoserie
Dat heeft Weeronline gemeld. Tussen de min 10 en min 15 graden Celsius is sprake van strenge vorst. De laatste keer dat strenge vorst was gemeten, was volgens Weeronline op 30 december 2010.
Wind
De wind neemt in de loop van donderdag af, waardoor de ijsgroei toeneemt. Een nadeel voor het ijs is dat het vrijdag vanuit het noordoosten gaat sneeuwen. Dat sneeuwfront trekt langzaam over het land. In de middag zal de sneeuw de provincie Utrecht en de Randstad bereiken, wat voor problemen in de avondspits kan zorgen.
Volgens Weeronline kan er lokaal 3 tot 6 centimeter sneeuw vallen. Doordat het bewolkt is, wordt het vrijdag iets minder koud. De vrieskou houdt zeker tot maandag aan. Daarna wordt het onzeker.
wow, ziet er goed uit.. Als het nog zo lang onder 0 blijft dan begin ik wel een beetje hoop te krijgen op een 11steden tocht.. maar allemaal LT, maar ik ben ook weer wat positiever gestemd dan gisteren, want Johann boezemde mij wel wat angst in dat na woensdag de russische beer zich terug zou trekken
ik kan alleen NL zien, waar haal jij dat vandaan | Gewijzigd: 2 februari 2012, 09:36 uur, door Roan