Daar ben ik ook bang voor in Haarlem, ik denk dat ik morgen een vrije dag neem. Lekker thuis blijven en niet de goden verzoeken om van de weg af te glijden.
Maar dat weet ik morgen pas zeker
| Gewijzigd: 2 februari 2012, 08:51 uur, door smarkie
Zondag word er geen neerslag meer berekend.
misschien een paar vlokjes volgens EC hier, maar is niks noemenswaardig. | Gewijzigd: 2 februari 2012, 08:54 uur, door smarkie
Damn, wanneer was dat ook al weer, zelf foto's van agenten op de schaats door de Grote Houtstraat (in Haarlem) gingen de wereld over. | Gewijzigd: 2 februari 2012, 08:56 uur, door xippie
Maar dat weet ik morgen pas zeker
Gisteren heeft Johann daar al een stukje over neergezet, ga er maar vanuit op sneeuw en dan regen overgaand in sneeuw
Johann zei gister:
"Dat is moeilijk te zeggen, wordt gevalletje now-casten.
Laten we het maar gewoon winters benaderen en uitgaan van sneeuw, op basis van lage Theta-Es denk ook gerechtvaardigd.
Ciao Johann"
Maar ik merk het morgen wel, als er maar een mooi wit laagje komt te liggen | Gewijzigd: 2 februari 2012, 09:02 uur, door smarkie
bij 12 graden is de svg op 0 meter, het is zelfs maar 9 graden
ook de 500 hPa waarde is onder de 528
OF ga ik nu ongelofelijk kort door de bocht door alleen deze 2 kaarten te bekijken en dan te stellen dat er waarschijnlijk sneeuw komt en geen regen.
*Desnoods stuur me een PB om het uit te leggen want ik wil niet hier te gaan discussieren over mijn noob gedrag qua kaarten lezen | Gewijzigd: 2 februari 2012, 09:11 uur, door Roan
Ik vind die kaartjes van Hilram moeilijk af te lezen. Als ik het goed zie max 4 cm sneeuw ?
Edit: FF de legenda verschoven:
| Gewijzigd: 2 februari 2012, 09:07 uur, door zwoof
Laatste keer dat ik dat heb meegemaakt was in 1981.....kon ik op de schaats naar school!