maar is niet 1 die het zegt en brengt me wel aan twijfelen haha
volgens mij bedoelen ze die week daarop haha over 14 dagen
maar ik geloof johan en jan we houden nog wel een week winter!
zoals ik de kaarten zie kunnen we best pak sneeuw verwachten vrijdag of zie ik dat verkeerd ben nog geen kampioen in kaarten lezen | Gewijzigd: 2 februari 2012, 00:24 uur, door MarkNL
maar is niet 1 die het zegt en brengt me wel aan twijfelen haha
volgens mij bedoelen ze die week daarop haha over 14 dagen
Ik geloof daar ook in en als ik het allemaal goed kan zien dan is er een goede kans dat we binnenkort bij jou in Sneek komen feesten! | Gewijzigd: 2 februari 2012, 00:05 uur, door deproefmeester
Ja, maar het is nog even afwachten wat de andere modellen gaan doen, morgen wordt alles duidelijk.
Ik ga nu maar slapen, dromen van een witte sprookjeswereld op vrijdag, net zo mooi als in december 2010, toen hadden we hier voor het westen ook een best pak sneeuw, zo'n 30 cm. Ouderwets gewoon!
Welterusten alle forumleden met 'winterkoorts'.......... Droom maar lekker over eindeloze winter, veel sneeuw en schaatspret!
ja ik hoop het ook zo mag wel weer eens na 15 jaar en is februarie he alles kan nog haha
Hopelijk de volgende dagen hier ook, eerst dan maar wat sneeuw aanstaande vrijdag
Meanwhile in New York: 2012-02-01 om 15:51u : 17 °C few clouds | Gewijzigd: 2 februari 2012, 00:16 uur, door jones
Ik persoonlijk ga er niet vanuit dat er vrijdag sneeuw gaat vallen. Die kans schat ik meer in voor zaterdag middag en of zondag. | Gewijzigd: 2 februari 2012, 00:17 uur, door Eifel
Mooi dan krijgen we in het westen het meest
Bijna altijd als voor het westen de meeste sneeuw word verwacht, valt het uiteindelijk in het oosten.
Hopenlijk deze keer dus andersom
Dit geldt ook voor onweer. | Gewijzigd: 2 februari 2012, 00:23 uur, door smarkie
Buienradar gaat al voor maandag voor dooi .
Maar ja dan noem ik er ook wel 1 die bijna altijd slecht is qua winter voorspellingen.
Johan heeft vanmiddag nog een stuk geschreven over.....juist dooi!
De winter zou ten onder gaan omdat de "beer" richting Azië zou gaan.........