4 Januari ik weet het nog goed.
Toen hadden we een oud en nieuw met Gevoelstempratuur ongeveer bij de -25!
Vooral die hele sfeer was echt geweldig.. Nacht ervoor tot uur of 1 voor de TV. en dan 's ochtends om half 4 weer voor de TV voor de start..
Toen hadden we een oud en nieuw met Gevoelstempratuur ongeveer bij de -25!
Vooral die hele sfeer was echt geweldig.. Nacht ervoor tot uur of 1 voor de TV. en dan 's ochtends om half 4 weer voor de TV voor de start..
hoe lang duurt die rit? en begint het altijd dan echt al rond 4 uur smorgens??
Ik was toen 6 jaar oud. Ik weet er weinig meer van maar het was toch wel heel bijzonder.
Ik weet wel dat dat de laatste winter is geweest dat ik zelf heb geschaatst.
UKMO 6u neerslag in mm van 1 febr 12u voor zat 4 febr 0u
Onweersdagen: 0
Hou het maar op ongeveer een miljoen;) mensen langs de route. Overigens moet er nog heel wat gebeuren wil die tocht er komen, ben vandaag even op een aantal plekken langs de route geweest, sommigen liggen nog gewoon open.
Ontopic: Mooie vooruitzichten als ik de weerkaarten zo bekijk en dit vergelijk met gisteravond, maar goed het is nog maar 1 run en morgen kan het weer heel anders zijn...
Schitterend! Foto's?
De verhalen eromheen en erna van rijders, de sfeer op het ijs met andere supporters/aanmoedigers. 10'duizenden mensen op de been, dat is nogal wat, als het er al niet meer zijn.
Maar je zegt het zelf al goed, het voor iedereen anders. De rijdt het liefst de "route 66" op zijn Harley, een andere wordt weer gek van de huishoudbeurs en jij ziet het liefst je honden in de sneeuw(wat ook zeer vermakelijk is met honden).
Helaas is de combi zo moeilijk;).
Ja die combi is zeker moeilijk !!
Maar ik ben ook inderdaad nog erg jong.. '97 was ik 7 jaar en daar niks van meegekregen terwijl mijn ouders ook echt 11 stedentocht freaks waren haha ..
Laten we hopen op het beste
Gladheid: Kans op gladheid door sneeuwbuien.
Winterse neerslag: Enkele sneeuwbuien, mogelijk 0-3 cm.
Bron: KNMI | Gewijzigd: 1 februari 2012, 21:11 uur, door weerfreak
Sluit voor vrijdagmiddag in het westen ijzel niet uit !
Enkel de lage Theta's (8-10°C) spreken dat tegen. Toch iets om in het achterhoofd te houden !
Ciao Johann
Johann bedoel je dan aan de kust of het hele westen?
Ben ik niet helemaal mee eens, GFS zit de laatste tijd toch behoorlijk goed.