Het meeste wat ik lees is ''Dooi''
Volgensmij heet het Winter discussie en daar past Dooi niet tussen,die op LT gegeven word.
Volgende keer begin ik gelijk op de laatste pagina,zonde van de moeite met dat gezanik over D**i
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Zeg hee, over anderhalve maand mag het van mij al hard naar het voorjaar gaan hoor.
Jan hoe gaat dit sneeuwfront zich bewegen, heb je bewegende Hirlam?
Alvast thx
Hirlam gaat maar tot 48u, dit was het laatste plaatje. Vanavond meer kans om te zien wat het gaat doen
Laten we het er gewoon niet over hebben.....
lijkt me strakker plan.
waarom niet wat meer over de komende sneeuw.
weet dat veel dat niet leuk vinden maar wil niet zeggen dat er dan niets over gezegt mag worden....
even een wilde gok denk je dat het noorden van nl aankomend weekend sneeuw krijgt??
( ja weet eigenlijk mag ik het niet zo vragen anders word ik weggebezemd gekliko'd weggestrooid)
want zou wel een paar mooie plaatjes willen schieten van de stoomtrein van de star ( zie foto verder terug in het topic)
Geen paniek de run verloopt kouder dan o6Z run, meer hoge druk boven Rusland | Gewijzigd: 1 februari 2012, 17:17 uur, door MarkNL
de vorstgrens ligt vrijdag over midden-nederland,maar daarna gaat het gewoon we goed vriezen.
Het meeste wat ik lees is ''Dooi''
Volgensmij heet het Winter discussie en daar past Dooi niet tussen,die op LT gegeven word.
Volgende keer begin ik gelijk op de laatste pagina,zonde van de moeite met dat gezanik over D**i
Ach ja zo gaat dat. Is het zacht praten we over vorst en is het berekoud praten we alweer over dooi. Logisch als je de mogelijkheid hebt om zover mee vooruit te kijken. Nogmaals komende week gewoon een bere koude week volgens de modellen. Daarna zoals altijd, onzekerheid wat hier dan weer wordt besproken. Vandaar dat je telkens tegen het woord "dooi" aanloopt.
Al kan er een bui voorkomen op de schapen eilanden.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.