Nope.
.................DO.....VR.....ZA....... ZO..... MA
Min temp -10/-7...-9.....-10/-7..-11/-9..-10/-6
max temp -6/-3... -4/-1..-6/-3...-5/-3....-4/-1
owjeaa:D
http://www.rtvnh.nl/nieuws/73265/Vrouwen+g...één+nacht+ijs
Hahah gelijk de microfoon onder de mond gedouwd van de NOS.
Nope.
.................DO.....VR.....ZA....... ZO..... MA
Min temp -10/-7...-9.....-10/-7..-11/-9..-10/-6
max temp -6/-3... -4/-1..-6/-3...-5/-3....-4/-1
owjeaa:D
Maak daar maar woensdag van. Slechts GFS had het gisterenavond heel even over zondag. En als ik Johann mag geloven gaat het na woensdag ook echt gebeuren.
Moet eerst eens zien hoor.... Het is nog week, genoeg runs komen er nog. Zal vast nog wel 20 keer veranderen.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/73265/Vrouwen+g...één+nacht+ijs
Ik ben hier niet blij mee. Ik wil daar gaan schaatsen dit weekend. Geen zin in zwakke stukken ijs omdat dit soort mensen het ijs verpesten met hun stupiditeiten.. | Gewijzigd: 1 februari 2012, 16:23 uur, door jlammertink
In November was de voorspelling van de NAO al dat die naar beneden ging.
Precies, eerst zou donderdag de temp boven nul komen, nu is dat opgeschoven naar vrijdag. morgen zal het wel opgeschoven zijn naar volgende week zaterdag/zondag. Enzovoort.
Als je het aan mij vraagt blijft het gewoon winters, alleen iets minder extreem dan eind deze week.
Het is zeker een mooi technisch verhaal van Johann
Maar wat mij een btje weerhoudt is om het te geloven.
Het is pas over 1 week,en laten we eerlijk zijn;
in die week kunnen er nog puzzelstukjes bijkomen/veranderen of wegvallen.
Misschien klinkt dit een btje zweverig,maar zo zie ik het | Gewijzigd: 1 februari 2012, 16:35 uur, door albalinda
IJsbaan van #elfstedentocht stad Bolsward bezwijkt door grote
toeloop van schaatsers. 'It kin net' #schaatsen op natuurijs in
Friesland.
En dat is op een ijsbaan, laat staan op open water.
Het gekke hier is dat als ik binnen zit, een beetje voorjaarsgevoel krijg, tegen m'n wil in. Ik hoor hier al enkele dagen een vogel uit volle borst zingen. Ik wil een wintergevoel, daar helpt die vogel niet echt aan mee.
Slotermeer ligt er al beter bij zo te zien:
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...p;v=2LMK4DRy0U4
De Geeuw, vlakbij Stavoren, zou ook al bijna dicht liggen. Dit las ik op Twitter.
Edit: Ik snap niet waarom de link niet werkt door de video zelf hier neer te plaatsen, in plaats van de link
Heel ergerlijk, zal wel aan Windows Vista liggen
Edit Marga: Ik had het voor je veranderd en nu verander je het weer terug????? | Gewijzigd: 1 februari 2012, 16:46 uur, door Marga
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Twaalf-tien-achtenzeventig
Waar staat dat bericht van Johan? Denkt hij juist dat het gaat dooien na woensdag?
Het gekke hier is dat als ik binnen zit, een beetje voorjaarsgevoel krijg, tegen m'n wil in. Ik hoor hier al enkele dagen een vogel uit volle borst zingen. Ik wil een wintergevoel, daar helpt die vogel niet echt aan mee.
Moet je eens naar buiten gaan heb je wintersgevoel buur. Btw uiterwaarden bij de waterzuivering kan je al schaatsen.
Groetjes,