Nou ik weet niet naar welke weer modellen jij hebt gekeken maar kun je het nu ook nog eens onderbouwen zowel het ECMWF en het GFS gaan nu wel voor een kouder weertype zeker tot aan het eind van volgende week
Daarnaast komt er zeker geen herfstachtig dooiweer voor terug,maar eerder lichte dooi.
Dit als het al gaat dooien,wees gerust!
Als ik naar alle 52 kaartjes kijk van de EC van 0u vandaag voor aanstaande zondag 0u, dan bekruipt me wel het gevoel dat we op de grens van dooi en vorst zitten. Uit aardig wat van die 50 kaartjes van de leden maak ik op dat we in een Z tot ZW stroming terecht kunnen komen. Ook kaartjes die een hogedrukgebied boven ons laten hangen en zelfs 1 die een depressie net ten zuiden van ons laat gaan.
Het gaat zondag spannend worden! Ik hoop op een enorme sneeuwdump en daarna nog strengere vorst. | Gewijzigd: 1 februari 2012, 11:50 uur, door Ben47
Citaat van Wintergek, woensdag 1 februari 2012, 11:41 uur ik zie niet gebeuren,denk dat de modellen moeite hebben met 2 reuzen op de kaarten (azoren en de rus). denk dat jan en johan t allebei mooi verwoord hebben. #terugvanweggeweest
#welcomeback
Het gaat zondag spannend worden! Ik hoop op een enorme sneeuwdump en daarna nog strengere vorst.
Idd heel spannend op zondag,lekker veel sneeuw en dan weer de diepvriezer in met zon op de dag
Vrijdag ook sneeuwkans volgens Gfs | Gewijzigd: 1 februari 2012, 11:55 uur, door albalinda
bron?
Ik zie zo snel nergens een bericht van Johan,...
http://sneeuwverwachting.sneeuwhoogte.nl/w...houdende_winter?
Nu lekker warme koffie. Heerlijk zeg, optimaal genieten.
Groet uit koude Arnhem
#zoektsjaal en #muts en #handschoenen.
Elfsteden gewoon klunen!
Tis goed koud hier! nu nog wat sneeuw en het ziet er echt uit als winter. Hier in Zeeland was bijna niks gevallen. | Gewijzigd: 1 februari 2012, 11:57 uur, door Pgs3000
Citaat van TornadoCowboy, woensdag 1 februari 2012, 12:02 uur 'Kans op Elfstedentocht is 25 procent'
Volkskrant
alsof er nu in Friesland niemand mee bezig is.. de elsftedenkoorts heerst daar ook als zeggen ze dat niet aan buitenstaanders. | Gewijzigd: 1 februari 2012, 12:10 uur, door jcroon
+1
alsof er nu in Friesland niemand mee bezig is.. de elsftedenkoorts heerst daar ook als zeggen ze dat niet aan buitenstaanders.
Ik word als Fries echt nog niet warm hoor. In Sneek zie ik gewoon nog veel te veel water. Pas als overal geschaatst kan worden hoop ik dat het nog een week goed vriest. Dan krijg ik pas koorts...;)