Jan twittert net dat de pluim gemiddeld onder nul zal blijven t/m woensdag
Edit: en dat is zo.
| Gewijzigd: 1 februari 2012, 10:12 uur, door zwoof
Ja, maar dat willen we nu eenmaal niet.....
Teletekst van RTL 4 is gelukkig positiever gestemd, ik schoot bijna in een depressie vanmorgen toen ik op Teletekst keek!! | Gewijzigd: 1 februari 2012, 13:18 uur, door MarkNL
Oke ik geloof jan erop
Teletekst van RTL 4 is gelukkig positiever gestemd, ik schoot bijna in een depressie vanmorgen toen ik op Teletekst keek!!
Mooi dat is gelukkig beter | Gewijzigd: 1 februari 2012, 10:12 uur, door Weatherman
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Mooi dat is gelukkig beter
@ pluim: Ik vind hem nog niet eens zo gek hoor. Dooi vanaf de 10e is nog zeker geen uitgemaakte zaak.
Zag al ijsberen met hout slepen hier vannacht... | Gewijzigd: 1 februari 2012, 10:16 uur, door Marlieke
Even een vraagje, gister werd er in enkele modellen dooi verwacht vanaf zondag/maandag. Ook in de laatste GFS van 0Z. En nu ineens een pluim met vrij weinig leden die nog voor dooi gaan begin volgende week, maar pas vanaf woensdag onzekerheid.. Wat kunnen wij nu verwachten aankomend weekend ?
Welke tocht bedoel je? Toch niet die tocht hier in Fryslân. Mensen zet dat toch even uit je hoofd!! Minimaal 1 week strenge vorst 's nachts en overdag matige vorst nodig, om káns te maken!! zelfs dan kan het misschien nog niet. Eerste strenge vorst moet nog komen! En zie de foto's die ik net plaatste, er zitten nog veel gaten van tientallen meters grootte over een lengte van ongeveer 500m, wat denk je van de andere 220 km??
lokale tochtjes kunnen begin volgende week vast wel maar de Tocht komt er komende 2 weken zeker niet! | Gewijzigd: 1 februari 2012, 10:21 uur, door JPP
lokale tochtjes kunnen begin volgende week vast wel maar de Tocht komt er komende 2 weken zeker niet!
Als de ene helft op de LT gelijk krijgt, schat ik rond de 15e
Als je zo'n pluim ziet vraag je je wel eens af hoe groot de kans is dat er daadwerkelijk dooi gaat komen volgende week. Een stevige WC zit er volgens mij niet echt in (ook het ZO zou dan warmer moeten zijn) dus zal het me niks verbazen als de weermodellen ineens bijdraaien en gewoon opnieuw voor winter gaan de hele volgende week | Gewijzigd: 1 februari 2012, 12:33 uur, door Debbieke
Ik ga voor de koudste in reële zin
Daar zou ik ook voor gaan!
Moet wel eerlijk zijn dat een warmere oplossing ook goed mogelijk zou zijn.
Maar liever niet
edit; pluim is gewoon goed,moet je kijken hoeveel koude members er nog zijn | Gewijzigd: 1 februari 2012, 10:31 uur, door albalinda
kortom zolang we nog 1 week gemiddeld onder de 0 blijven maak ik me echt geen zorgen. pas als dat binnen een termijn van 1 week komt dan wordt ik een beetje nerveus
Winter houdt nog wel even stand!
precies! Ik word helemaal tureluurs over dat gezeur "oh nee het gaat dooien vanaf vlg week woensdag, boehoe", kom op zeg mensen, een week vooruit kijken is niet betrouwbaar!