Nee 18z kan af door de zijdeur, totaal ongeloofwaardig.
Even het kaartje opnieuw meegenomen, maar daarnet ergens in topic nr 130 vroeg ik nog ofdat dit een goede LT ontwikkeling is, en kreeg helaas geen antwoord.... Maar dit ziet er toch wel HORROR uit.. als het uitkomt ???
Station Deelen.
Januari 2010 59,4 hellman punt die maand en gemiddelde -1,2
Dec 2010: 94,1 hellman punt en gemiddelde temp. -2,6
Feb 2012? Wat zullen we krijgen. Spannend hoor. Ik hoop meer als dec 2010.
Kijk eens wat ik erbij schreef. Niets tegengesproken. Waar het mij om gaat dat je het beter ineens kan vermelden wat je bedoelt. Waar kijk je naar? Dan is het gelijk voor iedereen duidelijk en kan er over gediscussieerd worden. Nu wordt het alleen maar gissen over wat je bedoelt.
Gemiddeld liggen de temperaturen momenteel op de Noordzee tussen de 0.8 en 2.4 graden!
Positieve temperaturen liggen niet zo gek ver weg,ookal komt het door de zee.
Voordat de kou ons land 2 dagen geleden bereikte was het daar nog 7 a 8 graden. Dat het nu 2 dagen tussen 0,8 en 2,4 (dat zijn geen gemiddelden!) ligt is al heel wat gezien de opwarming door het zeewater dat nog rond 7 graden ligt. In de koude december 2010 kwam de temperatuur daar ook niet erg laag en dat is normaal voor een Noordzeeplatform.
Hier maandoverzicht temperatuur zeeplatform F3 van januari 2012 (links) en dec 2010 (rechts)
| Gewijzigd: 1 februari 2012, 00:16 uur, door Bronk
Zeg Bronk, wil jij aub eens even uitleggen wat jij onder ON-TOPIC verstaat?
Ik bemoei me er niet al teveel mee, trek mijn eigen conlucies wel uit de kaarten en posts maar het gaat toch goed hier, nu?
Er worden discussies gevoerd over modellen en verwachtingen maar daar gaat het hier toch om? Ik heb geen verkeerde post kunnen ontdekken in de laatste paar pagina's, of er moet al weer het een en ander (terecht of onterecht) verwijderd zijn, dan heb ik niks gezegd
Ik bemoei me er niet al teveel mee, trek mijn eigen conlucies wel uit de kaarten en posts maar het gaat toch goed hier, nu?
Er worden discussies gevoerd over modellen en verwachtingen maar daar gaat het hier toch om? Ik heb geen verkeerde post kunnen ontdekken in de laatste paar pagina's, of er moet al weer het een en ander (terecht of onterecht) verwijderd zijn, dan heb ik niks gezegd
dat vraag ik me ook af.
misschien is ie een beetje in de war omdat het al laat is.
Citaat van Marco-Goes, woensdag 1 februari 2012, 0:18 uur Zeg Bronk, wil jij aub eens even uitleggen wat jij onder ON-TOPIC verstaat?