Het enige wat ik me afvraag is het volgende.
De winterse neerslag welke verwacht wordt voor vrijdag en zondag, valt ook op het aangroeiende ijs. Gezien het feit dat ik altijd geleerd heb dat sneeuw isoleert neemt de groeisnelheid van het ijs daardoor toch drastisch af? Of zie ik dat verkeerd?
Ik vind het allemaal prima, zolang het maar winters blijft, en dat blijft het voorlopig ook nog wel maar ik gun de schaatsers en de kijkers toch graag weer eens een grote tocht.
Veranderd nog wel 10 keer.
Geen waarde aan hechten aan heel die sneeuw niet voorlopig
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Gemiddeld liggen de temperaturen momenteel op de Noordzee tussen de 0.8 en 2.4 graden!
Positieve temperaturen liggen niet zo gek ver weg,ookal komt het door de zee.
Nee, die liggen wel ver weg. In Groot Britannie zijn de maxima rond de 2 graden max, en dat noem ik nou niet bepaald warm. Dat is daar ook logisch, want het waait hard en de wind komt daar eigenlijk altijd van zee. Verder heb ik even naar het GFS temperatuurkaartje voor morgenmiddag gekeken, en die voorspelt tot in zuid Frankrijk een ijsdag. Punt is dat het boven de noordzee eigenlijk zo goed als nooit echt vriest, dat heeft verder weinig met de nabijheid van zachte lucht te maken.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Duidelijke taal!
We zitten midden in de winter,en er word al gesproken over de invallende dooi!
Het komt zoals het komt,geniet er maar van! Anders heb je het gemist!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Lijkt me een uitstekend idee !
Ik stel voor om te stoppen met het kijken naar "een run" en op basis daarvan weer in de stress te schieten. Is totaal zinloos ! 1,5 uur geleden hebben we de nieuwe pluimen mogen aanschouwen en de gemiddelde trend is relatief koud tot midden volgende week. De pubrun komt dus overeen met een member die hoog in de pluim zit. OK,dat kan.
Als dit bij de run van 00 ook weer zichtbaar wordt op de kaarten die hier net zijn gepost, dan zien we morgen om 10:00 uur weer een keurig rood lijntje boven in de pluim die absoluut niet wordt ondersteund door het overgrote deel van de members.
NB: laten we ons vooral niet schuldig maken aan " operfobie"
Ik stel voor om te stoppen met het kijken naar "een run" en op basis daarvan weer in de stress te schieten. Is totaal zinloos ! 1,5 uur geleden hebben we de nieuwe pluimen mogen aanschouwen en de gemiddelde trend is relatief koud tot midden volgende week. De pubrun komt dus overeen met een member die hoog in de pluim zit. OK,dat kan.
Als dit bij de run van 00 ook weer zichtbaar wordt op de kaarten die hier net zijn gepost, dan zien we morgen om 10:00 uur weer een keurig rood lijntje boven in de pluim die absoluut niet wordt ondersteund door het overgrote deel van de members.
NB: laten we ons vooral niet schuldig maken aan " operfobie"
man, man, man, de run is nog niet volledig binnen of ik zie alweer "dooi temperaturen", afwachten heren, het venijn zit soms in de staart.
Ik reageer hier normaal nooit! op, maar je laat me echt weer is verschrikkelijk hard lachen
Moet komiek worden man
Lijkt af en toe wel een markt, met uitspraken die er zo worden uitgegooid...
Sorry mods, maar moest dit even uit mn systeem hebben...
dat kunnen ze toch niet met zekerheid zeggen,dus dat begrijp ik niet.
ze kijken ook veel te veel vooruit, volgende dag zeggen ze dat weer kouder is.
dat kunnen ze toch niet met zekerheid zeggen,dus dat begrijp ik niet.
Wat er volgende week gebeurt is inderdaad niet te zeggen, net zoals 5 dagen geleden de Duitsers kwamen met een erg koude maan februari. We moeten gewoon afwachten. Deze run kan gewoon niet, klopt niet in mijn ogen